اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان رشتخوار:

واکسیناسیون ۸۴ درصدی کرونا در رشتخوار/ نیازمند رعایت دستورالعمل‌ها در جهت کنترل بیماری کرونا هستیم

واکسیناسیون ۸۴ درصدی کرونا در رشتخوار/ نیازمند رعایت دستورالعمل‌ها در جهت کنترل بیماری کرونا هستیم
اشترایه گفت: بیش از ۸۴ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در رشتخوار دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند و در ادامه نیازمند همکاری بیشتر مردم با رعایت دستورالعمل‌ها جهت جلوگیری از پیک‌های بعدی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا رشتخوار در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به وضعیت آبی بیماری در رشتخوار گفت: هم اکنون در جمعیت بالای ۱۲ سال آمار واکسیناسیون ۸۴/۵ درصد در نوبت اول است.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل ها جهت کنترل بیماری کرونا بیان داشت: به توجه به تعداد بستری های کم، تعداد افراد مثبت نیز در رشتخوار رو به کاهش بوده است و در هفته اول آذر تنها ۳۳ درصد افراد بستری در رشتخوار مثبت بوده اند.

خالقداد عرب فرماندار رشتخوار در ادامه با تاکید بر اینکه رعایت دستور العمل ها به نفع مردم است، اظهار داشت: امروز دغدغه تمام مسئولان در کشور در رابطه با ورود و شیوع سویه جدید بیماری کرونا است که همواره رعایت پروتوکول ها و استفاده از ماسک مورد تاکید مسئولان است که باید با قوت دنبال شود.

وی همچنین با اشاره به قرار داشتن در فصل سرما در بحث مدارس گفت: در رابطه با هر چه بهتر دنبال شدن شرایط حضوری دانش آموزان در مدارس حتما مدیران مدارس بحث گندزدایی و تهویه مناسب  فصل سرما در مدارس تمهیدات لازم در این رابطه را انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری تالارها در رعایت دستورالعمل ها اظهار داشت: ما انتظار داریم یک ساز و کار درست تعریف شود و مدیران تالارها همکاری همه جانبه داشته باشند، هم اکنون که شرایط ما مدتی است در وضعیت آبی باقیمانده است را باید برگردانیم به وضعیت سفید و چنانچه اگر رعایت نکنیم وضعیت قرمز و تعطیلی‌ها دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه