اخبار داغ

اگر خودمان به خودمان احترام نگذاریم، کسی نمی گذارد

حدادی: قرار نبود انتخابات برگزار شود اما تا حدی از بیرون مدیریت شد/ بهداد را به اندازه چشم‌هایم دوست دارم

حدادی: قرار نبود انتخابات برگزار شود اما تا حدی از بیرون مدیریت شد/ بهداد را به اندازه چشم‌هایم دوست دارم
قهرمان و رکوردار پرتاب دیسک آسیا گفت: قرار نبود انتخابات برگزار شود اما تا حدی از بیرون مدیریت شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین نشست دومین دوره کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، عصر امروز (یک‌شنبه - ۷ آذرماه) با حضور ۱۷ تن از منتخبین و منصوبین این کمیسیون در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و در حضور رضا صالحی‌امیری رئیس، طاهره طاهریان نایب‌رئیس و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

احسان حدادی قهرمان و رکوردار پرتاب دیسک آسیا در پایان این جلسه درباره صحبتها و کنایه ای که به بهداد زد، اظهار داشت:  بی‌احترامی به کسی نداشتم و بهداد را به اندازه چشم‌هایم دوست دارم. از بیرون نباید انتخابات مدیریت شود که تا حدی دیده شد. چیزی که در این کمیسیون تصمیم گیری شود قابل احترام است.

,

وی افزود: پس از باخت در انتخابات که نباید اعتراض داشت. به احترام بچه‌هایی که نبودند یا رفتند قرار نبود انتخابات برگزار شود که یک باره برگه‌های رای آمد و فهمیدیم باید رئیس و نایب‌رئیس مشخص شود. اکثریت نمی‌دانستند انتخابات است. شاید اطلاعات برخی خبرنگارها از ما بیشتر باشد اما برای برگزاری انتخابات باید از قبل اعلام کنند. به ما نگفتند و برای دریافت احکام آمدیم.

,

حدادی درباره ناکامی اش در انتخاب رئیس کمیسیون گفت: برای ریاست ثبت نام کردم اما یک سری صحبت‌ها با دوستان شد و من صحت آنرا تایید می‌کنم و برای گنج‌زاده آرزوی موفقیت دارم. من به احترام غایبین گفتم انتخابات برگزار نشود اما دوستان پافشاری کردند. اگر خودمان به خودمان احترام نگذاریم، کسی نمی گذارد.

,

نایب قهرمان المپیک درباره کمیسیون ورزشکاران بیان کرد: نماینده ورزشکاران هستیم و ورزش کشور به ما اعتماد کرده. وظیفه ما سنگین است و اگر اتفاقاتی رخ بدهد و انجام نشود، ما شفاف‌سازی می‌کنیم. حرف بیجایی نیست و برای کار کردن نماینده هستیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه