اخبار داغ

تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه با وجود کرونا چگونه است؟

تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه با وجود کرونا چگونه است؟
بر اساس اطلاعات موجود تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با توجه به شیوع کرونا نسبت به قبل تغییرات چندانی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، به دنبال شیوع کرونا بسیاری از مردم سفرهای غیرضروری را کنار گذاشتند تا از شر کرونا در امان باشند با این حال بر اساس گزارش مسئولان امر اخیرا میزان تردد در جاده های استان کرمانشاه افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

اگرچه موارد واکسیناسیون همگانی افزایش یافته اما همچنان پرهیز از تردد غیر ضروری الزامی است بر همین مبنا پلیس راه درصدد برخورد با موارد مذکور است.

,

موارد تردد غیرمجاز اعمال قانون می شوند

, موارد تردد غیرمجاز اعمال قانون می شوند, موارد تردد غیرمجاز اعمال قانون می شوند,

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته تغییرات چندانی نداشته است.

, , مرصادنیوز, ،,

وی افزود: بیشترین ترددها در محورهای کرمانشاه-بیستون، کرمانشاه اسلام آبادغرب، کرمانشاه- کامیاران، کرمانشاه سنقر، بیستون-صحنه، اسلام آبادغرب-ایلام انجام شده است.

,

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع مردم با توجه به شیوع کرونا و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به تردد همکاری کردند هرچند که اخیر این همکاری قدری کاهش یافته است.

,

, ,

سرهنگ دستغیب با بیان اینکه همچنان رصد، کنترل و اعمال قانون رانندگان متخلف انجام می شود، خاطرنشان کرد: با موارد تردد غیرمجاز برخورد می شود.

وی افزود: مردم در صورت انجام تردد ضروری باید به فرمانداری های شهرستان مراجعه و مجوز تردد را دریافت کنند.

سرهنگ دستغیب گفت: فرمانداری تنها در صورت دریافت خدمات پزشکی، احضاریه ها و مکاتبات مقامات قضایی، ماموریت کارکنان دولتی و اداری نسبت به صدور برگه تردد اقدام می کند.

وی عنوان کرد:با توجه به طرح زمستانی پلیس راه همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ الزامی است، همچنین رانندگان از هرگونه تردد غیر ضروری خودداری کنند و در جاده ها ضمن رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، از عجله و شتاب بپرهیزند.

کرمی خاطرنشان کرد: اگر رانندگان در حین سفر با شرایط جوی نامناسب نظیر بارش، لغزندگی جاده و... مواجه شدند سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و عدم تغییر مسیر ناگهانی را مد نظر قرار دهند.

افزایش یک درصدی تردد وسایل نقلیه سبک

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از ابتدای سال بیش از ۹۸ میلیون و ۹۲۲هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه صورت گرفته است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, افزایش یک درصدی تردد وسایل نقلیه سبک, افزایش یک درصدی تردد وسایل نقلیه سبک,
,
, مرصادنیوز,

, ,

وی افزود: در سال ۹۹ بیش از ۹۹میلیون و ۷۹ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۵ میلیون تردد به وسیله وسایل نقلیه سنگین و ۸۳ میلیون توسط وسائل نقلیه  سبک صورت گرفت.

,

کرمی از  کاهش شش درصدی تردد وسائل نقلیه سنگین نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

,

وی افزود: بیش از هشت میلیون تردد ورودی به استان و حدود ۹ میلیون تردد خروجی از استان به ثبت رسیده که به ترتیب از افزایش سه درصدی و ۵.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

,

کرمی تصریح کرد: بیشترین تردد در محور بیستون- کرمانشاه با پنج میلیون و ۶۶۲ هزار و کمترین تردد در محور گیلانغرب- سومار با ۷۶ هزار تردد انجام گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه