اخبار داغ

ساده‌انگاری ممنوع؛

ویروس کرونا در ایستگاه آخر پائیز به کمین شهروندان استان البرز نشسته است/ شب یلدا دراز است و کووید ۱۹ بیدار

ویروس کرونا در ایستگاه آخر پائیز به کمین شهروندان استان البرز نشسته است/ شب یلدا دراز است و کووید ۱۹ بیدار
یلدا می‌آید تا بار دیگر آیین کهن ایرانی را در دل‌‌های مردم زنده کند اما باید شب چله‌ای متفاوت برگزار کرد تا شاهد خیز کرونا در کشور نشویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، در حالی روزهای آذر ماه را سپری می‌کنیم که پاییز کوله بارش را می بندد و نوید آمدن یلدای هزار ساله را می‌ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یلدا می ‌آید تا باری دیگر آیین کهن ایرانی را در دل‌ های مردم زنده کند اما باید شب چله ای متفاوت تر از سال های قبل برگزار کرد تا شاهد خیز کرونا در کشور نشویم.
,
بدون شک عادی انگاری و بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی عامل اصلی انتشار کرونا و شیوع مجدد این بیماری در کشور خواهد بود.
,
یک شهروند ساکن کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ نباید به آمار دلخوش بوده و به واسطه سیر نزولی ویروس کرونا شاهد از سرگیری دورهمی ها باشیم.
,
شهروند دیگری به خبرنگار تیتریک می گوید؛ از مردم استان البرز خواهش می کنم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند به ویژه در هفته های آینده که به شب یلدا نزدیک می شویم.
,
و اما متخصصان معتقد هستند راه اصلی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توجه به نکات بهداشتی در کنار واکسیناسیون خواهد بود و نباید از آن غافل شد.
,
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ متاسفانه به دلیل جهش مجدد ویروس کرونا اخباری از کشف سویه جدید به گوش می رسد.
,
مهرداد بابایی ادامه می دهد، او میکرون سویه قابل توجهی بوده و ممکن است همانند کشورهای اروپایی و آفریقایی با پیک جدیدی از بیماری در کشور مواجه شویم.
,
البته دلخوش شدن به واکسیناسیون و زرد و آبی شدن رنگ کرونایی شهرها، زنگ خطری جدی برای جهش دوباره این ویروس خواهد بود که نباید از آن به سادگی عبور کرد. 
,
کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی چراغ سبزی به شروع موج ششم کرونا است در نتیجه باید با مثلث واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک از خود محافظت کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه