اخبار داغ

رئیس خدمات فنی اداره گاز البرز:

فقدان مجوز، ۲۰۰ کارگاه تهران‌دشت را از گاز شهری بی‌نصیب کرد/ تعرفه گاز مشترکین تحت پوشش کمیته امداد البرز رایگان شد

فقدان مجوز، ۲۰۰ کارگاه تهران‌دشت را از گاز شهری بی‌نصیب کرد/ تعرفه گاز مشترکین تحت پوشش کمیته امداد البرز رایگان شد
حسن نوروزنیا گفت: شرکت گازرسانی برای تحویل انشعاب به متقاضیان باید مجوزهایی را از ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط دریافت کند اما متاسفانه کارگاه‌های تهران‌دشت مجوزهای لازم را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس خدمات فنی و فروش اداره گاز استان البرز درباره گلایه ۲۰۰ کارگاه تهراندشت مبنی بر عدم برخورداری از گاز، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: شرکت گاز وظیفه خدمت‌رسانی به مردم و رسیدگی به امور متقاضیان را بر عهده دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حسن نوروزنیا افزود: بر اساس قانون، شرکت گازرسانی برای تحویل انشعاب به متقاضی باید مجوزهایی را از ادارات و دستگاه‌های ذی ربط دریافت کند، متاسفانه کارگاه‌های مذکور در تهران دشت مجوزهای لازم را ندارند در حالی که شرکت گاز حتی به مناطق صعب العبور هم گازرسانی می کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه گازرسانی به روستاهای چالوس و حتی مناطق دور دست طالقان در حال انجام است، ارائه خدمت به مردم در تهران‌دشت با سهولت همراه خواهد بود و توان انجام این کار را داریم، متاسفانه مجوزها دست و بال ما را بسته است.
,
 
,
رئیس خدمات فنی و فروش اداره گاز استان البرز در خاتمه تصریح کرد: با توجه به استناد بند (ی) تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، تعرفه گاز مشترکین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی با مصرف در حد متعارف رایگان است.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه