اخبار داغ

واکنش مدیرکل صمت کهگیلویه‌وبویراحمد به قیمت کپسول گاز؛

موضوع سهمیه کپسول گاز برای روستا صحت ندارد/ بعد مسافت در قیمت کپسول گاز تاثیرگذار است

موضوع سهمیه کپسول گاز برای روستا صحت ندارد/ بعد مسافت در قیمت کپسول گاز تاثیرگذار است
حسین‌پور با بیان اینکه قیمت حمل کپسول گاز شناوراست، گفت: موضوعی تحت عنوان سهمیه کپسول گاز برای روستا وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛ تعدادی از شهروندان در شهر یاسوج با بیان اینکه قیمت کپسول گاز ازاد در اصفهان و و لردگان ۲۰ هزار تومان است اما در یاسوج ۲۵ هزار تومان است، اظهار داشتند: در روستایی مانند گنجگان بویراحمد کپسول گاز  که باید سهمیه ای باشد قیمت سهمیه ای هم ۲۵ هزار تومان است در صورتی که در جایگاه های اصلی با نرخ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان یک کپسول گاز پر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
مدیرکل صمت استان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مطالبات  شهروندان یاسوجی گفت: موضوعی تحت عنوان سهمیه کپسول گاز برای روستا و منطقه ای وجود ندارد از طرفی سهمیه  برای استان در نظرگرفته می شود و مقدار و میزان آن در اختیار شرکت نفت است و به سه سکو در پاتاوه، سرآبتاوه، چرام تحویل داده می شود.
,
 
,
حسین‌پور به قیمت گذاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان برای کپسول گاز اشاره کرد و گفت: با توجه به بعد مسافت،  قیمت کپسول های گاز افزایش دارد به عنوان مثال نزدیک ترین سکو به مشمی زیلایی بخش پاتاوه است و یک راننده سایپا با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان گاز حمل نمی کند و باید منفعتی برای او کسب شود در این راستا شاهد افزایش قیمت کپسول گاز خواهیم بود.
,
 
,
وی قیمت کپسول گاز تا فاصله ۵ الی ۱۰ کیلومتر را ۱۲ هزار تا ۱۲ هزار و پانصد تومان اعلام کرد و اینکه قیمت ها شناور است افزود: یکی از موضوعات سازمان حمایت قیمت سیلند گاز است اینکه قیمت سیلندر گاز با چه قیمتی به مصرف کننده در فاصله نزدیک یا دور از سکو های عرضه کپسول گاز به فروش برسد مورد توجه است.
,
 
,
این مسئول به هزینه حمل و نقش آن بر قیمت تمام شده سیلند گاز اشاره کرد و افزود: یک وانت سایپا که ۱۰۰ کپسول گاز را حمل می کند و باید مسافتی در دورترین مناطق روستایی را طی کند هزینه سوخت، استهلاک را می پردازد بنابراین قیمت یک سیلندر گاز تا رسیدن به آن مناطق قیمت بالایی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه