اخبار داغ

در جلسه قرارگاه تنظیم بازار شهرستان لنده مطرح شد؛

ورود قاطع بسیج برای کنترل بازار/ برخورد با گران‌فروشی در لنده

ورود قاطع بسیج برای کنترل بازار/ برخورد با گران‌فروشی در لنده
جلسه قرارگاه تنظیم بازار با محوریت سپاه ناحیه لنده امروز با حضور فرماندار، دادیار دادگستری و مسولان ادارات برگزارشد که از ورود قاطع بسیج و سپاه به بحث بازار حمایت ویژه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، در راستای تنظیم و نظارت مستمر بر بازار امروز قرارگاه تنظیم بازار شهرستان به همت سپاه ناحیه لنده با حضور فرماندار، دادیار دادگستری شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه لنده، مدیر جهادکشاورزی، نماینده صمت در شهرستان، رییس اتاق اصناف شهرستان در سالن جلسات سپاه ناحیه لنده برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در ابتدای این جلسه گفت:طرح نظارت بر بازار با هدف هم افزایی، وحدت رویه با حضور ادارات تاثیرگذار برگزار خواهد شد که استفاده از ظرفیت و توانمندی های بسیج یک امر مهم و ضروری است.
وی افزود: بحث ثبات و نظارت بر بازار یک امر مهم و ضروری است که باتوجه به وجود برخی دلالان باید این مهم با همکاری و هماهنگی ادارات باید دست این افراد از سطح بازار قطع شود.
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: از اثرات مهم این طرح ایجاد آرامش روحی و روانی در بازار  و شناسایی متخلفین و معرفی به تعزیرات حکومتی است.

,
,
,

, ,

فرماندار شهرستان لنده گفت: موفقیت آمیز بودن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه جدی با بیماری کرونا در نوع خود قابل تحسین است.
وی افزود: بحث گرانی و معیشت مردم یکی از اقدامات مهمی است که باید در راستای اجرای کمی و کیفی کار قرارگاهی باید تهیه و تنظیم شود.
تورج رزمجو گفت:ورود سپاه و بسیج به بحث تنظیم بازار یک اقدام مهم و تاثیرگذار در کاهش میزان دغدغه های مردمی خواهد بود و انشالله این مهم در نظارت کمی وکیفی بر بازار تاثیرگذار است.

,
,
,


وی افزود: این طرح یکی از تاثیرگذارترین طرح های مهم در طول اتقلاب اسلامی برای نظارت و تشدید بازرسی ها بر بازار با هدف جلوگیری از بی بندوباری بازار است.
فرماندار گفت: این طرح می بایست به طور مداوم در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی کارهای نظارتی با همدلی و همزبانی صورت گیرد و همکاری همه دستگاها در این رابطه یک امر لازم و ضروری است.
وی افزود: هرکجا بسیج و سپاه ورود کرد تاثیرگذار بوده است و امیدواریم در مسئله تنظیم بازار این ورود یک ورود قاطعانه به همراه کاهش دغدغه های مردمی باشد.

, ,
,
,
,

, ,

در ادامه نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت:فروش آزاد آرد در سطح شهر و نارضایتی مردم از خبازی ها را می رساند.
وی افزود: بحث تاکسی های مجازی در گروه های واتس آپی یکی از تخلفات اشکار است که با متولیان این اقدام برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
حسین خالویی زاده گفت:تشدید نظارت بر بازار یک اقدام اساسی است که قانون گذار این اقدام را در راستای تنظیم بازار اجرایی کرده است.

,
,
,

در ادامه نیز برخی از اعضای جلسه نیز به اظهار نظر درباره چگونگی نظارت بر بازار و شیوه های نظارتی آن پرداختند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه