اخبار داغ

در راستای محرومیت‌زدایی انجام شد؛

از اهدای بسته‌های معیشتی و جهیزیه تا بازسازی خانه‌های نیازمندان

از اهدای بسته‌های معیشتی و جهیزیه تا بازسازی خانه‌های نیازمندان
در طول هفته پربرکت بسیج، ۶۰۰ بسته معیشتی مواد غذایی و لوازم‌التحریر ویژه خانواده‌های نیازمند و دانش آموزان بی بضاعت به همراه ۴ سری کمک جهیزیه به زوج های جوان کم برخوردار در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در طول هفته گرامیداشت بسیج، سپاه ناحیه بینالود(طرقبه شاندیز) علاوه بر اجرای بیش از ۸۰ ویژه برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، نشست های بصیرتی، یادواره شهدا در سطح شهر و روستاهای شهرستان طرقبه شاندیز، برنامه های دیگری نیز اجرا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این ناحیه در راستای محرومیت زایی و کمک به اقشار نیازمند در مناطق کم برخوردار شهرستان باهمکاری پایگاه های مقاومت بسیج، بسته های معیشتی، مواد غذایی و لوازم التحریر را بین خانواده های نیازمند و دانش آموزان بی بضاعت در سطح شهر و روستاهای شهرستان توزیع کرد.

,

همچنین به همت گروه های جهادی و همکاری بسیج سازندگی شهرستان طرقبه شاندیز علاوه بر اهدای جهیزیه به زوج های جوان کم برخوردار شهرستان، عملیات بازسازی خانه های معسرین و نیازمندان در شهر و روستاهای شهرستان طرقبه شاندیز به پایان رسید.

,

روح‌الله پسندیده، فرمانده سپاه (ناحیه بینالود) طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با صبح توس بیان کرد: در طول هفته پربرکت بسیج به همت سپاه، بسیج سازندگی و کمک های خیرین شهرستان، ۳۰۰  بسته مواد غذایی و معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه، بسته بندی  و با کمک بسیجیان شهرستان در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز به خانواده های نیازمند و کم برخوردار اهدا شد.

,

, ,

وی تصریح کرد: شناسایی خانواده های نیازمند و کم برخوردار در سطح شهر و روستاهای شهرستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، پایگاه های مقاومت بسیج و معتمدین محلی در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز انجام شده است.

,

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز اظهار کرد: تعداد ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال با همکاری سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیز تهیه شده و با کمک آماری که از طریق مدارس طرقبه شاندیز به ما رسیده به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت در مناطق و روستاهای محروم سطح شهرستان اهدا شد.

,

وی افزود: به همت بسیج سازندگی سپاه طرقبه شاندیز تعداد ۴ سری کمک جهیزیه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و با کمک بسیجیان شهرستان  به زوج های جوان کم برخوردار در شهرستان اهدا شد.

,

, ,

 پسندیده با اشاره به اقدامات خوب گروه های جهادی سپاه و بسیج طرقبه شاندیز، اظهار کرد: به همت گروه های جهادی این شهرستان از ابتدای سال عملیات  بازسازی ۳۰ خانه نیازمند و معسر در شهرستان انجام شده است و به مناسبت هفته بسیج هم عملیات بازسازی ۲۰ خانه معسر و‌ نیازمند دیگر در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز به اتمام رسید.

,

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون در راستای حمایت از کارگاه های اشتغالزایی، وام های اقتصاد مقاومتی جمعا به مبلغ  ۱۵ میلیارد ریال به کارگاه های اشتغال زایی شهرستان اعطا شده است که تاکنون حدود ۵۰  کارگاه در سطح شهرستان طرقبه شاندیز از این تسهیلات بهره مند شدند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه