اخبار داغ

ووشو قهرمانی کشور| پایان مسابقات و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر

ووشو قهرمانی کشور| پایان مسابقات و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر
مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد قشم واقع در شهر درگهان برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در ساندا و تالو به پایان رسید.

🔶در وزن ۵۲ کیلوگرم، پویا آذرنگ از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، مسعود انصاری از قشم به مدال نقره رسید و رضا ساربانی از کرمان و نجم‌الدین علیمرادی از هرمزگان مشترکاً سوم شدند.

🔷در وزن ۵۶ کیلوگرم، حسام محمدزاده از اروند به مدال طلا رسید، رضا عظیمی از اردبیل نایب قهرمان شد و مهدی کرمانی از فارس و ابراهیم نادری از چهارمحال و بختیاری صاحب مدال برنز مشترک شدند.

🔶در وزن ۶۰ کیلوگرم، شجاع پناهی از مازندران قهرمان شد، سعید جاوید از اردبیل به مدال نقره دست یافت و هادی روزافزای از خراسان رضوی و علی محمدی از قزوین به مقام سومی مشترک بسنده کردند.

🔷در وزن ۶۵ کیلوگرم رضا عبداللهی از اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمد فرهادی از فارس دوم شد و علی نوبهاری از قم و امیرمحمد محسن پور از مازندران در رده سوم قرار گرفتند.

🔶در وزن ۷۰ کیلوگرم، حمیدرضا سهندی از تهران به مدال طلا دست یافت، محمدمهدی کشاورز از زنجان صاحب مدال نقره شد و مهدی رضایی از قزوین و کیانوش شیری از کردستان مشترکاً سوم شدند.

🔷در وزن ۷۵ کیلوگرم، جعفر شیرزاد از اردبیل قهرمان شد، عرفان بویری از خوزستان در رده دوم ایستاد و محمد کرم‌زاده از قشم و آریا اکبری از البرز به مدال برنز دست یافتند.

🔶وزن ۸۰ کیلوگرم، مجید هاشم‌بیگی از زنجان به مدال طلا رسید، سعید سوخته‌سرایی از گلستان به مدال نقره رسید و سعید سالمی از اردبیل و امید زارع از البرز سوم شدند.

🔷در وزن ۸۵ کیلوگرم محمدرضا ریگی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، مهدی مرادی از البرز به مدال نقره رسید و سیاوش دادرس از کرمانشاه و سعید فاضلی از ایلام مشترکاً در رده سوم ایستادند.

🔶وزن ۹۰ کیلوگرم مرتضی نوروزی از سمنان بر سکوی قهرمانی ایستاد، پدرام محمدعظیمی از خوزستان دوم شد و محمدجواد نصیری از فارس و حسن قاسمی از لرستان به مقام سومی رسیدند.

🔷در وزن ۹۰+ کیلوگرم محمد نصیری از مازندران طلا گرفت، امین نوری از اصفهان صاحب مدال نقره شد و سیدولی‌الله میرکریمی از مرکزی و اشکان برجی‌خانی از قزوین به مقام سومی دست یافتند.

🔺همچنین در بخش تالو بسته ترکیبی نان چوان-نن‌گوئن، شاهین بنی‌طالبی از اصفهان با نمره ۱۹.۱۶ اول شد، مصطفی حسن‌زاده از فارس با نمره ۱۹.۱۲ در رده دوم ایستاد و مهدی خانی از ایلام با نمره ۱۸.۹۷ به مقام سوم بسنده کرد.

🔺در بسته چانگ چوان سید سامان احمدی از فارس با نمره ۹.۵۶ به عنوان نخست دست یافت، رضا خلف‌زاده با نمره ۹.۵۴ در جایگاه دوم ایستاد و طاها بدیعی با نمره ۹.۴۴ به عنوان سومی بسنده کرد.

🔺در بسته ترکیبی دائوشو – گون‌شو امیرمحدرضایی از خراسان رضوی با نمره ۱۹.۱۸ اول شد. فاتح حیدریان از کردستان و حمید اسماعیلی از زنجان به ترتیب با نمره‌های ۱۸.۹۷ و ۱۸.۸۷ دوم و سوم شدند.

🔺در بسته ترکیبی تای‌چی چوان و تای‌چی‌جین، مهدی اخلاق عالی از فارس با نمره ۱۹.۰۷ به عنوان قهرمانی رسید. جواد نوری از اصفهان با نمره ۱۸.۹۰ نائب قهرمان شد و مهدی خداشناس از مرکزی با کسب نمره ۱۸.۷۳ در جایگاه سوم این بسته قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

در پایان مسابقات و در مجموع، تیم فارس با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز قهرمان شد، اردبیل با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز در رده دوم ایستاد و مازندران ۲ طلا و یک برنز در رده سوم قرار گرفت.
انتهای پیام/


 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه