اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت در روستاهای دور افتاده شهرستان بویراحمد

بهره برداری از مرکز جامع سلامت در روستاهای دور افتاده شهرستان بویراحمد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افتتاح مرکز جامع سلامت در موشمی زیلایی از تروستاهای شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: ساخت کلینیک تخصصی چندمنظوره پزشکی در شهرستان مارگون در دست اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عصر امروز درحاشیه بازدید از شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مارگون  از راه اندازی اورژانس بین راهی درآبیدک زیلایی  خبرداد و گفت:تجهیزات ، آمبولانس و ساختمان این اورژانس آماده است که به زودی به مردم منطقه زیلایی خدمات رسانی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 یزدانپناه با اشاره به اینکه ساختمان جدیدمرکز خدمات جامع سلامت روستایی موشمی زیلایی با تجهیزات به زودی به بهره برداری می رسد افزود: مرکز جامع سلامت سیلاب وکلوار نیز به امکانات و تجهیزات جدید مجهز شد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دیدار با فرماندار مارگون گفت:با رایزنی های انجام شده قرار شد در صورت فراهم شدن زمین و باکمک خیرین سلامت کلینیک تخصصی چند منظوره پزشکی در شهر مارگون راه اندازی شود.

یزدانپناه  در این بازدید نیز از کارکنان شبکه بهداشت و درمانگاه شبانه روزی شهرستان مارگون به خاطر تلاش های خود در شرایط کرونایی و خدمات در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

,
,
,

, ,

, ,

, ,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه