اخبار داغ

مدیرکل گمرکات استان یزد :

گمرک یزد از کمبود نیرو رنج می برد

گمرک یزد از کمبود نیرو رنج می برد
مدیرکل گمرکات یزد با اشاره به کمبود نیرو در این اداره کل گفت: گمرک یزد یکی از گمرک های صادراتی برتر کشور است اما از کمبود شدید نیرو رنج می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدحسین سلمانی صبح امروز در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت اقتصادی و دارائی در استان که به میزبانی گمرک یزد برگزار شد، اظهارداشت: روابط عمومی نقطه اتصال دیگر واحدها محسوب می شود که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به نقش خطیر روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دولت، افزود: تبیین فعالیت ها و آگاه سازی مخاطبان سازمان به ویژه در حوزه تجارت فرامرزی از جمله وظایف مهم روابط عمومی به شمار می رود.

,

سلمانی در ادامه به رویه های تجاری فعال در گمرک یزد اشاره کرد و گفت: آگاهی سازی مخاطبان از رویه های مختلف و بخشنامه ها و قوانین موجود از جمله وظایف روابط عمومی هاست که نقش مهمی در تسهیل تجارت دارد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به کمبود نیرو در گمرک یزد و عدم توازن در توزیع نیرو در سطح کشور اشاره کرد و گفت: گمرک یزد یکی از گمرک های  برتر صادراتی کشور است اما از کمبود شدید نیرو رنج می برد به شکلی که بیشتر کارکنان این اداره کل برای تسهیل تجارت فرامرزی و عدم وقفه در صادرات پس از پایان ساعت اداری در محل کار خود حضور دارند.

,

مدیرکل گمرک یزد همچنین با اشاره به بسته حمایت از تولید گمرک خاطرنشان کرد: اخذ ضمانت نامه بانکی به جای دریافت نقدی حقوق ورودی ، دریافت تضمین بیمه ای برای رویه های ترانزیت خارجی و داخلی، اخذ ضمانت نامه یکساله برای کالاهای مشمول عوارض صادراتی، معافیت حقوق ورودی ماشین آلات واحدهای تولیدی و دانش بنیان، ارزیابی کالای صادراتی در محل و خارج از ساعت اداری،استرداد حقوق ورودی مواد و کالای وارداتی به کار رفته در کالاهای صادراتی و اعمال رویه ورود موقت از جمله حمایت های گمرک از صادرکنندگان است.

,

هدایت اله کلماتیان، مدیر روابط عمومی اداره کل گمرکات یزد نیز در این نشست با اشاره به اهداف شکل گیری شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت اقتصادی و دارائی اظهارداشت: برگزاری این نشست ها نقش مهمی در هم افزائی و تبادل تجربیات دارد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه