اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

اقتصاد مقاومتیِ مشاغل خرد در البرز؛ جبهه‌ای پر قدرت مقابل دشمن/ بسیج سازندگی محرک پیشران‌ها و جهش اقتصادی در کشور

اقتصاد مقاومتیِ مشاغل خرد در البرز؛ جبهه‌ای پر قدرت مقابل دشمن/ بسیج سازندگی محرک پیشران‌ها و جهش اقتصادی در کشور
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: وظیفه داریم نمایشگاه‌های اشتغال‌زایی را با قدرت ادامه داده و تُجاری که ظرفیت صادرات داشته و بازارهای بزرگ را در اختیار دارند را وارد گود کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز در حاشیه بازدید از نمایشگاه اشتغال زایی پوشاک کرج که با همت بسیج سازندگی در گلشهر راه اندازی شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: رهبر معظم انقلاب طی چند سال اخیر اقتصاد را محور نامگذاری سال ها قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا افزود: راهبرد اقتصادی مقام معظم رهبری برای ادامه مسیر و حکمرانی در کشور نشان می دهد این حوزه پاشنه آشیل بوده و دشمن آن را نشانه رفته است، با کمی توجه به تحریم های ظالمانه می توان دریافت که آمریکای جنایتکار اتاق جنگ خود را به خزانه داری منتقل کرده است. 
,
 
,
وی اظهار داشت: عده ای طی سال های اخیر نسبت به راهبرد رهبر معظم انقلاب برای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی بی تقوایی کرده و کلماتی چون ریاضت را به آن نسبت دادند در حالیکه راهبرد مذکور نگاه به درون و داشته های داخلی را به جای نگاه به دشمن برجسته می کند.
,
 
,
حیدرنیا تصریح کرد: یکی از مولفه های مهم برای عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی مشاغل خرد و خانگی است، زمانی که در تحریم و فشار همه جانبه هستیم مولفه مذکور به یک جبهه پر قدرت در مقابل دشمن تبدیل می شود، امروز سپاه و بسیج به عنوان نهادی پیشرو خود را برای گره گشایی از کار مردم مکلف کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بسیج، سازندگی پایه های اقتصاد کشور را برای پیشران شدن در جبهه های اقتصادی بر عهده دارد، گفت: با توجه به اینکه مشاغل خرد سریع به بازدهی می رسند باید هر پایگاه مقاومت به یک کارگاه اشتغال زایی تبدیل شود تا به ۱۲۰۰ کارگاه تولیدی در استان البرز برسیم.
,
 
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: وظیفه داریم نمایشگاه های اشتغال زایی را با قدرت ادامه داده و تجاری که ظرفیت صادرات داشته و بازارهای بزرگ را در اختیار دارند را وارد گود کنیم تا طی تعامل با تولیدکنندگان حلقه اقتصادی کشور تکمیل شود.   
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه