اخبار داغ

با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب؛

مردم دلوار همچنان از نبود پزشک متخصص رنج می‌برند

مردم دلوار همچنان از نبود پزشک متخصص رنج می‌برند
مردم بخش دلوار با وجود بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت از نبود بیمارستان مناسب، پزشک متخصص در این بخش گلایه داشته و یکی از مطالبات آن‌ها از مسئولان احداث بیمارستان مناسب برای این بخش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  مردم بخش دلوار با وجود بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت از نبود بیمارستان مناسب در این شهرستان گلایه داشته و یکی از مطالبات آن‌ها از مسئولان احداث بیمارستان مناسب برای این بخش است، چرا که بیماران برای درمان خود به شهرستان های همجوار و مرکز استان ، مراجعه کرده که علاوه بر مشکلات رفت و آمد برای اقامت و طول درمان خود با مسائلی روبه‌رو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نرگس زائری یکی از شهروندان دلواری در این زمینه می‌گوید: به جز نبود متخصص، پزشکی که به صورت شبانه‌روز به بیماران رسیدگی کند در این شهرستان وجود ندارد، همچنین یک دستگاه سونوگرافی نداریم.

,

علی نوروزی دیگر شهروند دلواری می‌گوید: درمانگاهی در شرق شهر دلوار نزدیک به ۲ پیش سال احداث شده ولی هنوز ساختمان آن تکمیل نشده است که از مسئولان خواستار تکمیل هرچه سریع‌تر این بیمارستان هستیم.

,

محمد دلواری یکی از اعضای شورای اسلامی دلوار ضمن اعلام پیگیری مشکلات درمانی مردم حوزه شهری خود اظهار داشت: به‌رغم مباحثی که در حوزه تهیه و تأمین دستگاه ام.‌آر.آی مطرح شده بود اما برای جذب و کمک خَیر به عرصه بهداشت و درمان ضعیف هستیم چرا که خیران در حوزه بهداشت و درمان کمتر کمک می‌کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مقدمات لازم در راستای توسعه بخش بهداشت و درمان در شهر دلوار فراهم شده اما مقدمات تنها خرید دستگاه نیست بلکه در زمینه تأمین متخصص و ساختمان هم باید بسترهای لازم فراهم شود.

,

دلواری تصریح کرد: به هرحال سیستم بهداشت و درمان در کشور و استان و شهرستان پیگیر مطالبات مردم هستند و قطعاً نمایندگان هم در راستای وظایف خود پیگیری‌هایی انجام می‌دهند.

,

گفتنی است که خبرنگار این پایگاه خبری در جهت پیگیری مشکلات درمانی تماس با مدیر درمانگاه شهدای دلوار گرفته شد که متاسفانه پاسخگو نبودند.

,

مردم دیار شهید رئیسعلی دلواری در زمینه بهداشت و درمان و نبود بیمارستان و متخصص مناسب سال‌ها است که با مشکلات متعدد روبه‌رو هستند و چشم به اقدامات دولت و وزارت بهداشت و درمان در این راستا دوخته‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه