اخبار داغ

با افت بیش از ۶ هزار واحدی رقم خورد؛

کاهش بیش از ۶ هزار واحدی شاخص کل/ امروز نیز بورس سرخ‌پوش به کار خود خاتمه داد

کاهش بیش از ۶ هزار واحدی شاخص کل/ امروز نیز بورس سرخ‌پوش به کار خود خاتمه داد
شاخص کل امروز در تقابل خرید و فروش با کاهش ۶ هزار و ۸۴۵ واحدی، نسبت به روز کاری قبل در تراز یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۹۲واحدی ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه در میانه هفته کاری از ابتدای روز با روند نزولی رو به رو شد و در پایان معاملات شاخص کل با اُفت ۶ هزار و ۸۴۵ واحد، نسبت به آخرین روز کاری در تراز یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۹۲ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم یک هزار و ۸۶۲ میلیارد تومان رسید.

شاخص هم وزن هم که یکی از مهمترین شاخص‌ها برای نشان دادن وضعیت بازار سرمایه به حساب می‌آید امروز با اُفت هزار و ۶۸۰ واحدی کار خود را به اتمام رساند و بر روی پله ۳۷۲ هزار و ۴۹۴ واحد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزا ر و ۲۶۰ میلیارد سهم به ارزش یک هزار و ۸۶۲ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های فارس، نوری و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را از خود به جای گذاشتند. و نمادهای وبملت، وتجارت و وصادر بیشترین تاثیر منفی را در بورس ثبت کردند.

,
,
,

شاخص فرابورس هم با اُفت ۴۳ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۴۶۰ واحدی قرار گرفت. حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۸۲۸ هزار و ۶۱ میلیون سهم به ارزش ۷۳۹ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های بپاس، غصینو و کزغال و به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشته و نماد‌های سمگا، فرابورس و آریا بیشترین تاثیر منفی را در فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه