اخبار داغ

جشنواره نخبگان دانشجویی مالک اشتر به ایستگاه پایانی رسید/ تقدیر از دانشجویان فعال در دوران مقابله با کرونا

جشنواره نخبگان دانشجویی مالک اشتر به ایستگاه پایانی رسید/ تقدیر از دانشجویان فعال در دوران مقابله با کرونا
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر روز پنجشنبه برگزار می‌شود و برترین ها معرفی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید هادی انوری پیش ازظهر امروز ۹ آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص فعالیت های بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی مجموعه‌های دانشجویی نقش‌آفرینی و ایفای نقش موثر در مسائل مختلف جامعه است که در بسیج دانشجویی این رسالت ملموس تر واقع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان افزود: از گذشته تا کنون مقام معظم رهبری و امامین انقلاب بر روی موضوع ماموریت های قشر جوان، دانشجویان و طلبه تاکید داشتند و اکنون نیز رهبر معظم بر موضوع دانشجو تاکید دارند و بیشترین وقت را برای این قشر میگذارند.

,

وی اذعان کرد: با شیوع ویروس کرونا دانشگاه ها تعییر تاکتیک دادند و حالت آموزشی حضوری به مجازی تبدیل شد ولی بسیج دانشجویی تعطیل نشد چراکه  همیشه ماموریت اجرایی دارد و در جامعه فعالیت میکند و دانشجویان نیز باید  همچون نقش حلقه میانی باشد، بسیج در صحنه بوده است و سعی میک ند این را به جامعه در اتفاقات مختلف تزریق کند.

,

انوری تصریح کرد: در مجموع بسیجیان دانشجو به خاطر ماموریت های فرا دانشگاهی در مرکزیت استان ماندند و به رسالت های خود را برای پیشبرد انقلاب اسلامی ادامه دادند و و ایستادند، اتفاقات خوبی که در این ایام دانشجویان انجام دادند زمینه برگزاری اولین جشنواره دانشجویی مالک اشتر را به وجود آمد.

,

وی در خصوص جشنواره مالک اشتر بیان کرد: افراد مختلف در حوزه های مختلف فعالیت هایی انجام دادند که ما بر آن اساس  دستاوردهای دانشجویان را در این  ایام در ۹ حوزه مورد بررسی قرار دادیم و آثاری که  افراد در حوزه های دانشگاهی داشتند برای ما ارسال کردند و اواخر آبان داوری بین دانشگاهی انجام و زمینه اختتامیه جشنواره فراهم شد.

,

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان متذکر شد: سعی کردیم هئیت داوران  چند نکته را برای داوری در نظر بگیرد و این ابتکارات و خلاقیت ها بود که منطبق با نظام شهرستان ها بوده و اثربخشی آن ها به صورتی  بود که به کمیت کار نداشتیم و در واقع کیفیت برای ما مهم بوده است که براین اساس تیم های برتر شایسته تقدیر قرار گرفتند.

,

وی ابراز کرد: در هر عرصه بیش از ۲۰ اثر شرکت داده شد که ۵گروه از هر بخش شایسته تقدیر و یک نفر از آنان به عنوان برگزیده آن بخش مستحق دریافت جایزه شدند.

,

انواری خاطر نشان کرد:  در این ۹ عرصه جشنواره مالک اشتر  محتوا ها شامل برترین گروه های جهادی، تشکیلات سازی، علمی و پژوهشی، کنشگری اجتماعی، فعالیت های هنری، کنشگری سیاسی و بصیرت افزایی، مطالبه گری، رسانه و فضای مجازی، مطالعات حوزه زنان بود.

,

وی ادامه داد:  جشنواره مالک اشتر که نخبگانی بود روز پنجشنبه به پایان می رسد و آیین اختتامیه آن باحضور مسئولین بسیج، روئسای دانشگاهی و دانشجویان فعال برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه