اخبار داغ

نبود بودجه، ترمز ساخت پیست اتومبیلرانی کرمانشاه را کشید!

نبود بودجه، ترمز ساخت پیست اتومبیلرانی کرمانشاه را کشید!
سالهاست پیست مناسب و استاندارد برای ورزشکاران رشته اتومبیلرانی در استان کرمانشاه در انتظار تخصیص بودجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، کرمانشاه ظرفیت بالایی در رشته اتومبیلرانی دارد و نبود یک پیست چندمنظوره اتومبیلرانی در استان به شدت محسوس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

از حدود سه سال پیش بحث هایی برای احداث یک پیست چندمنظوره اتومبیلرانی در دهکده المپیک مطرح شد که در ابتدا اعتبار لازم جهت این پروژه ۴ میلیارد تومان اعلام شد.

,

اما تا کنون تنها ۴۰۰ میلیون تومان‌ اعتبار این پروژه تخصیص داده شده است.

,

عدم تخصیص بودجه علت اصلی تاخیر در احداث پیست چندمنظوره اتومبیلرانی 

, عدم تخصیص بودجه علت اصلی تاخیر در احداث پیست چندمنظوره اتومبیلرانی , عدم تخصیص بودجه علت اصلی تاخیر در احداث پیست چندمنظوره اتومبیلرانی ,

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز علت تاخیر در احداث پیست چند منظوره اتومبیلرانی در دهکده المپیک کرمانشاه را عدم تخصیص بودجه عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل عدم تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده هنوز وارد فاز اجرایی نشده است.

,

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: به این منظور ما موافقت نامه ای تنظیم کردیم و منتظر تخصیص بودجه هستیم که در اینصورت طی ۶ ماه کار احداث آنرا به پایان می رسانیم.

,

وی خاطر نشان کرد: با احداث این پیست می‌توانیم میزبانی مسابقات مختلف کشوری و بین المللی اتومبیلرانی را در کرمانشاه داشته باشیم که این موضوع می تواند در رشد گردشگری  ورزشی استان نیز موثر واقع شود.

,

, ,

رحیمی بیان داشت: همچنین راه اندازی این پیست چندمنظوره اتومبیلرانی به تکمیل زیرساخت های این رشته در استان کمک خواهد کرد.

,

وی گفت: در حال حاضر علاقمندان به این رشته در پارکینگ مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد تمرینات خود را انجام می دهند که البته فضای استانداردی هم ندارد. 

,

در صورت تخصیص اعتبار پیست اتومبیلرانی صددرصد اجرایی می شود

, در صورت تخصیص اعتبار پیست اتومبیلرانی صددرصد اجرایی می شود, در صورت تخصیص اعتبار پیست اتومبیلرانی صددرصد اجرایی می شود,

محمد جواد کرانی نیز در خصوص آخرین وضعیت پیست اتومبیلرانی چند منظوره در دهکده المپیک کرمانشاه اظهار داشت: این پیست جزو پروژه های حوزه فنی مهندسی ورزش بود که به مزایده گذاشته شد و در حال حاضر پیمانکار هم برای آن مشخص شده است. 

,

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه افزود: متاسفانه تا کنون از طرف اداره ورزش و جوانان تخصیصی به این پروژه داده نشده و با وجود مهیا بودن ماشین آلات همچنان در فضای دهکده کار خوابیده است. 

,

وی گفت: تخصیص بودجه دست ما نیست و اداره ورزش و جوانان باید بودجه لازم را در اختیار این پروژه قرار دهد که در صورت تخصیص اعتبار احداث این پیست صددرصد اجرایی می شود. 

,

کرانی بیان داشت: باتوجه به تعداد افراد علاقمند به این رشته با احداث این پیست می توانیم هر ماه یک مسابقه خوب برگزار کنیم و میزبانی رقابت های مختلف کشوری را هم بگیریم.

,

, ,

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه افزود: در حال حاضر ورزشکاران رشته اتومبیلرانی در پارکینگ مجموعه ۱۵ خرداد تمرینات خود را انجام می دهند که البته استانداردهای لازم به این منظور را نیز ندارد. 

,

وی اظهار داشت: در کرمانشاه یک پیست موتور کراس فعال است که تمامی استاندار‌ها و موارد ایمنی در احداث این پیست رعایت شده و استاندارد لازم را دارد، اما نیاز به برخی اصلاحات دارد که درحال انجام آنها هستیم و به همین دلیل هنوز آمادگی برگزاری مسابقات کشوری در این رشته را نداریم. 

,

کرانی گفت: یک پیست آفرود نیز داریم که آماده برگزاری مسابقات کشوری است و به احتمال زیاد در بهمن ماه امسال میزبان مسابقات کشوری باشیم. 
وی بیان داشت: کرمانشاه در هر دو بخش موتورکراس و آفرود دارای استعدادهای بسیار خوبی است که نیاز به حمایت دارند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه