اخبار داغ

نوسانات دلار و افزایش هزینه های تولید علت گرانی پوشاک

نوسانات دلار و افزایش هزینه های تولید علت گرانی پوشاک
طی هفته های اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت پوشاک بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، این روزها قیمت پوشاک نیز مانند دیگر کالاها افزایش داشته و مردم هم با توجه به مشکلات اقتصادی شان چندان قادر به خرید نیستند.

کاهش فروش فروشندگان پوشاک با وجود افزایش هزینه های جاری این واحدهای صنفی در کنار کاهش قدرت خرید مردم ضرورت چاره اندیشی جدی از سوی مسئولان امر را می طلبد.

افزایش ۵۰ درصدی قیمت پوشاک در کرمانشاه

حسین بیات در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به اینکه عمدتا پوشاک وارداتی است، افزایش قیمت دلار بر روی قیمت پارچه اثر داشته از سوی دیگر هزینه های تولید و دستمزدها نیز افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه گفت: قیمت پوشاک نسبت به سال گذشته بین ۳۰ تا ۵۰ درصد افرایش یافته است.

بیات تصریح کرد: به دنبال افزایش قیمت پوشاک، فروش واحدهای صنفی به طور چشمگیری کاهش یافته که آن هم متاثر از کاهش قدرت خرید مردم بوده است.

وی افزود: حدود سه هزار واحد صنفی زیر مجموعه اتحادیه پوشاک کرمانشاه قرار دارد که دو هزار و ۵۰۰ واحد دارای پروانه کسب هستند و مجوز مابقی یا در دست اقدام است یا واحدها فاقد پروانه کسب هستند.

بیات خاطرنشان کرد: علاوه بر انجام نظارت از سوی واحد بازرسی اتاق اصناف، بازرسین اتحادیه پوشاک و بازرسان سازمان صمت هم بر واحدهای پوشاک فروشی نظارت می کنند.

وی عنوان کرد: از آنجا که تعداد توزیع کنندگان کالا بیشتر از مصرف کنندگان است و با توجه به رقابت ایجاد شده، فروشندگان پوشاک اجناس خود را حتی با سودی اندک به فروش می رسانند اما چون قدرت خرید مردم کاهش یافته کاسبی رشدی نداشته است‌.

برخورد جدی با موارد گران فروشی پوشاک

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در صنف پوشاک فروشی ها افزایش قیمت به طور چشمگیری رخ داده که ناشی از افزایش هزینه های تولید است.

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: بازرسان اتحادیه ها و اتاق اصناف تا پاسی از شب به نظارت بر بازار از جمله پوشاک فروشی ها مشغول هستند.

پهلوانی از برخورد با موارد گران فروشی خبر  داد و تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود امیدواریم فروشندگان و خریداران دقت نظر لازم را به عمل آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
, افزایش ۵۰ درصدی قیمت پوشاک در کرمانشاه, افزایش ۵۰ درصدی قیمت پوشاک در کرمانشاه,
,
, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, برخورد جدی با موارد گران فروشی پوشاک, برخورد جدی با موارد گران فروشی پوشاک,
,
, مرصادنیوز,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه