اخبار داغ

بحران سنگربان در دروازه سرخ‌ها؛

زلزله مالی در قفس توری‌ پرسپولیس/ بازگشت رادوشوویچ به کرواسی؛ احتمالاً پس از دربی!

زلزله مالی در قفس توری‌ پرسپولیس/ بازگشت رادوشوویچ به کرواسی؛ احتمالاً پس از دربی!
سنگربان کروات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، اخطار فسخ قرارداد را به باشگاه ارسال داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بوژیدار رادوشوویچ، سنگربان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که پس از دریافت گل در دیدار سرخ‌پوشان مقابل تیم فوتبال مس و ناتوانی در ثبت کلین‌شیت که به از دست دادن ۲ امتیاز حساس خانگی انجامید به نیمکت تفکرات یحیی گل‌محمدی تبعید شد، حالا اقدامی جدید انجام داده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی که در سال ۱۳۹۸ طی توافق با محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس قراردادش با باشگاه پرسپولیس را به مدت ۳ سال دیگر تمدید کرده بود، حالا و با افزایش تصاعدی قیمت ارز با تیم مدیریتی باشگاه به مشکلات اقتصادی برخورده.

,

همان موقع هم نسبت به مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس انتقاداتی برای توافق بلندمدت با گلر پابه‌سن گذاشته و در عین برخورداری از علی‌رضا بیرانوند هم وارد بود اما الان حساب‌های خالی باشگاه، سنگربان کروات را وادار به ارسال اخطار فسخ به مدیران باشگاه کرده.

,

بوژیدار رادوشوویچ که نسبت به عدم پرداخت مطالباتش در فصل جاری اعتراض دارد، نوتیس فسخ قراردادش را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و علاوه بر این، بلیت بازگشت به کرواسی را نیز گرفته و به زودی ایران را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود این بازیکن پس از دربی عصر شنبه هفته آینده، تهران را به مقصد کرواسی ترک خواهد گفت.

,

این بحران در شرایطی رخ داده که پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه به دلیل عدم پرداخت بدهی به گابریل کالدرون بسته شده و عملاً امکان خرید سنگربان جدید در این وضعیت وجود ندارد. همچنین کارگزار جدید و حامی مالی اصلی سرخ‌پوشان هم هنوز مشخص نشده و این باشگاه فعلاً با سرپرست مدیرعاملی اداره می‌شود.

,

تمام این تکه‌های پازل در کنار هم، رختکن پرسپولیس را در آستانه نودوهفتمین شهرآورد فوتبال پایتخت وارد اتمسفری بحرانی کرده که احتمالاً در صورت عدم پی‌گیری توسط تیم مدیریتی، واکنش سرمربی سرخ‌پوشان را پیش از دربی در پی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه