اخبار داغ

رئیس شورای شهر تهران:

بودجه سال جاری برای خرید واگن مترو عملیاتی نشده است/ انتقاد از حذف ردیف‌های بودجه شهرداری‌ها

بودجه سال جاری برای خرید واگن مترو عملیاتی نشده است/ انتقاد از حذف ردیف‌های بودجه شهرداری‌ها
رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد از حذف ردیف‌های بودجه شهرداری‌ها در بودجه 1401 کشور گفت: بودجه سال جاری هم در مورد تأمین واگن عملیاتی نشده است که امیدواریم تا پایان سال اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران درباره حذف ردیف‌های بودجه شهرداری‌ها در بودجه 1401 کشور در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: شهرداری‌ها با حذف این ردیف بودجه دچار مشکل خواهند شد و موضوع ترافیک و حمل و نقل عمومی از مسائلی است که حکایت از این دارد که نه تنها این ردیف‌های بودجه نباید حذف شود بلکه توجه ویژه برای بهبود آن داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: از بودجه سال جاری بودجه مربوط به اوراق قرضه عملیاتی شده ولی بودجه مربوط به خریدهای خارجی مانند خرید واگن مترو عملیاتی نشده است که امیدواریم تا پایان سال اجرایی شود.
,
 
,
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه سال جاری هم کم است و حتی با خرید 400 اتوبوس وضعیت حمل و نقل تهران مشکلاتش برطرف نخواهد شد گفت: حداقل 2 هزار واگن برای تهران کمبود داریم و شهرهای دیگر هم با این مشکل مواجه هستند.
,
 
,
چمران خاطرنشان کرد: البته نمی‌گوییم این 400 اتوبوس دردی را دوا نمی‌کند ولی همین میزان هم اثربخش است و باید برنامه‌ها در این راستا تداوم یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه