اخبار داغ

درخواست مدیرعامل آبی‌ها برای تسهیل شرایط؛

جیبِ پرپول آجورلو در آستانه دربی برای تبلیغات محیطی/ استقلال از سازمان لیگ شماره حساب خواست!

جیبِ پرپول آجورلو در آستانه دربی برای تبلیغات محیطی/ استقلال از سازمان لیگ شماره حساب خواست!
مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران از این نهاد درخواست شماره حساب داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در نامه‌ای به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ فوتبال ایران؛ خواستار همکاری عوامل اجرایی سازمان لیگ در جهت اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال در دربی روز شنبه ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
آجورلو در این نامه یادآور شده که پیرو توافقات انجام شده در محل وزارت ورزش و جوانان، بار دیگر آمادگی باشگاه استقلال را جهت ارائه ۱۰۰ درصد تضامین از ناحیه کارگزار اعلام کرده و خواستار ارسال فرمت قرارداد فیمابین در اسرع وقت توسط سازمان لیگ شد. 
,
 
,
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان نامه تاکید کرده که در صورت اعلام شماره حساب از سوی سازمان لیگ، باشگاه استقلال آماده واریز سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی مسابقه با نساجی و دربی تهران خواهد بود.
,
 
,
همچنین باشگاه استقلال به‌عنوان میزبان دربی تهران در هفته هشتم لیگ بیست‌و‌یکم، نشست خبری پیش از بازی سرمربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس را برگزار خواهد کرد.
,
 
,
طبق بند ۱ و ۲ ماده ۳۱ آیین‌نامه برگزاری مسابقات، نشست خبری پیش از دربی تهران طبق برنامه‌ای که پس از هماهنگی با هیئت فوتبال استان تهران و باشگاه پرسپولیس اعلام می‌شود، به میزبانی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه