اخبار داغ

4 ماه است عمل کرده ام اما فقط برای عکس یادگاری با من تماس گرفتند!

هادی پور: رباطم پاره شده بود اما پزشکان تشخیص ندادند/ اشتباه پزشکی می‌توانست آینده ورزشی‌ام را نابود کند

هادی پور: رباطم پاره شده بود اما پزشکان تشخیص ندادند/ اشتباه پزشکی می‌توانست آینده ورزشی‌ام را نابود کند
ملی‌پوش المپیکی تکواندو کشورمان گفت: تشخیص پزشکان در نوع مصدومیتم اشتباه بود و می‌توانست آینده ورزشی‌ام را تباه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرمین هادی پور ملی‌پوش المپیکی تکواندو درباره شرایط این روزهایش اظهار داشت: المپیک را با مصدومیت به پایان رساندم و یک هفته پس از المپیک توکیو، پایم را به تیغ جراحان سپردم. در حال حاضر تقریباً چهار ماهی می‌شود دوران نقاهت پس از عمل را سپری می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اتفاقاتی که پیش از المپیک برای وی رخ داد گفت: 6 ماه پیش از المپیک دچار مصدومیت از ناحیه پا شدم. پزشکان بر طبق MRI تشخیص پارگی از ناحیه PCL دادند و من به نظر پزشکان اعتماد کردم درحالی‌که پارگی از نوع رباط صلیبی ACL بود. در واقع بهمن ماه سال گذشته رباط پاهایم کامل پاره شده و تشخیص پزشکان اشتباه بود.

, MRI, PCL, ACL,

ملی‌پوش تکواندو مردان کشورمان در المپیک توکیو افزود: تشخیص اشتباه پزشکان می‌توانست آینده ورزشی من را نابود کند. در نهایت به دلیل حفظ سهمیه کشورمان به‌ناچار در المپیک حضور پیدا کردم.

,

هادی پور با گلایه از مسئولین ورزش خاطرنشان کرد: از مسؤولینی که در زمان قهرمانی سراغی از بنده نمی‌گرفتند، انتظاری ندارم چه برسد در این برهه که دوران نقاهت پس از عمل را سپری می‌کنم. پس از بازگشت از المپیک تنها دو مسئول آن‌هم برای گرفتن عکس یادگاری با وی تماس برقرار کردند!

,

هادی پور گلایه از مسئولین شهری و استانی گیلان هم انتقاد کرد و به کنایه گفت: شهردار رشت و استاندار گیلان بعید است من را بشناسند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه