اخبار داغ

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد پاسخ می‌دهد؛

چرا عده‌ای در استان یزد با واکسیناسیون مخالفت می‌کنند؟

چرا عده‌ای در استان یزد با واکسیناسیون مخالفت می‌کنند؟
شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد به تشریح مهمترین دلایل مخالفت با واکسیناسیون در استان پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به پوشش 88 درصدی واکسیناسیون در استان یزد، گفت: این میزان از واکسیناسیون در استان به نسبت برخی دیگر از استان‌ها آمار مناسبی بوده اما مابقی افرادی که واکسن را دریافت نکرده‌اند باید نسبت به تزریق واکسن کرونا در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

شریفی به دلایل عدم انجام واکسیناسیون توسط برخی از مردم اشاره کرد و افزود: اینکه عده‌ای نسبت به انجام واکسیناسیون مقاومت می‌کنند دلایل متعددی دارد که اولین آن ترس از عوارض واکسن کرونا است که آن هم ناشی از مطالبی بوده که در فضای مجازی منتشر شده و اصلاً منبع علمی و تحقیقی درستی ندارد.

,

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد به دلایل دیگر عدم انجام واکسیناسیون توسط عده کمی از مردم اشاره کرد و اظهار داشت: عدم اعتقاد این افراد به واکسن‌های ثبت شده در سامانه وزارت بهداشت، عدم اعتقاد به واکسن حتی واکسن‌های دوره نوزادی، اعتقاد این افراد به اینکه بدنشان در مقابل کرونا مقاوم است و اینکه عده‌ای می‌گویند که ما در شرایط کرونایی پروتکل‌ها را به‌صورت دقیق و کامل رعایت می‌کنیم و اصلاً نیازی به واکسیناسیون نداریم.

,

وی افزود: انجام واکسیناسیون در کشور اثرات مثبت خود را نشان و آمار فوتی‌ها و مبتلایان کرونا را به‌صورت چشمگیری کاهش داده است.

,

شریفی در ادامه به تغییراتی در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان یزد اشاره و اذعان داشت: الان که پوشش واکسیناسیون در استان یزد به بالای 88 درصد رسیده به احتمال زیاد تغییراتی را در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان اعمال خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه