اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

آغاز حرکت‌های مردمی همانند دفاع مقدس برای حل مشکلات نیاز است/ دستگاه‌های حاکمیتی باید کار مردم را تسهیل کنند

آغاز حرکت‌های مردمی همانند دفاع مقدس برای حل مشکلات نیاز است/ دستگاه‌های حاکمیتی باید کار مردم را تسهیل کنند
نظری با بیان اینکه برای حل مشکلات در همه بخش‌ها، حرکت‌های مردمی همانند دفاع مقدس توسط خود مردم باید آغاز شود، گفت: دستگاه‌های حاکمیتی را در اختیار مردم قرار خواهیم داد تا موانع پیش رو را برطرف و کار مردم را تسهیل و روان کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی پیش از ظهر امروز در آئین بزرگداشت هشتاد و چهارمین سالگرد شهید مدرس (ره) که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات آرامگاه شهید مدرس برگزار شد، با بیان اینکه اعتقاد و تاکید در نظام اسلامی این بوده که نقش اصلی همیشه در اختیار مردم است، اظهار داشت: خانواده های شهدا و ایثارگران زیادی وجود دارند که در عرصه دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات در همه بخش‌ها، حرکت‌های مردمی همانند دفاع مقدس توسط خود مردم باید آغاز شود،  خاطرنشان کرد:  نقش دولت و دستگاه های دولتی در این عرصه نقش حمایتی است و اگر موانعی در کار باشد این موانع را از جلوی پای حرکت‌های مردمی بردارند و حمایت و تسهیل سازی لازم صورت گیرد.

,

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دست به دست هم خواهیم داد و حرکت های مردمی در سطح استان به ویژه منطقه ترشیز که از استعداد بالایی برخوردار است را آغاز خواهیم کرد، افزود: دستگاه های حاکمیتی را در اختیار مردم قرار خواهیم داد تا موانع پیش رو را برطرف و کار مردم را تسهیل و روان کنند.

,

وی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با قانون گذاری، تصویب قوانین خوب و حذف قوانین مزاحم امیدواریم بتوانیم که حرکت های جریان مردمی و حاکمیتی را در بستر قوانین خوب را حمایت و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

,

نظری همچنین در ادامه اذعان کرد: ظرفیت معنوی بسیار قوی در استان خراسان رضوی داریم و امیدواریم بتوانیم الگوهای عملی خوبی را برای حل تمام مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ارائه دهیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه