اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

متقاضیان مسکن ملی در دولت رئیسی ۵ برابر بیشتر از دولت روحانی /مردم چقدر به دولت سیزدهم اعتماد دارند؟

متقاضیان مسکن ملی در دولت رئیسی ۵ برابر بیشتر از دولت روحانی /مردم چقدر به دولت سیزدهم اعتماد دارند؟
در حالی ثبت نام از متقاضیان نهضت مسکن ملی در دولت سیزدهم در حال انجام است که تعداد ثبت نام کنندگان حدود ۵ برابر بیشتر از متقاضیان در دولت قبل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم رئیس جمهور و دولتمردان برای برون رفت از مشکلات مختلف که عمده آن اقتصادی و معیشتی بود راهکار های متعددی را ارئه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما از آنجا که مسئله مسکن و تورم بی سابقه آن یکی از عمده ترین مشکلات کشور  دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن را کلید زد و با اعلام شرایط ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده اقدام به ثبت نام از متقاضیان مسکن ملی کرد.

,

ثبت نام از متقاضیان مسکن ملی در حالی آغاز شد که دولت وعده داده است که در طول 4 سال 4 میلیون مسکن در کشور ساخته خواهد شد. به گفته رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم تا کنون بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

,

این رقم اما در دولت قبل متفاوت بود.

,

روحانی و اعضای دولت قبل ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال را به مردم وعده داده بودند و در جریان ثبت نام از متقاضیان مسکن ملی حدود 330 هزار نفر در این طرح سرمایه گذاری کردند.

, ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال را به مردم وعده داده بودند و در جریان ثبت نام از متقاضیان مسکن ملی حدود 330 هزار نفر در این طرح سرمایه گذاری کردند.,

این آمار نشان می دهد اعتماد مردم به دولت رئیسی برای تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن به مراتب بیشتر از اعتماد به دولت روحانی برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی است.

, این آمار نشان می دهد اعتماد مردم به دولت رئیسی برای تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن به مراتب بیشتر از اعتماد به دولت روحانی برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی است.,

به نظر می رسد مردم برای عملیاتی شدن وعده های سیزدهم بسیار امیدوارتر هستند و از همین رو میزان اعتماد به این دولت بیشتر از اعتمادی است که مردم به دولت قبل داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه