اخبار داغ

درمراسم بزرگداشت هنرمند پاسدار زنده یاد عبدالله زاده در لنده مطرح شد:

نقش ارزشمند هنر در روحیه بخشی رزمندگان در عملیات ها

نقش ارزشمند هنر در روحیه بخشی رزمندگان در عملیات ها
مراسم بزرگداشت هنرمند پاسدار زنده یاد عبدالله زاده در لنده با حضور اقشار مختلف مردم و رزمنئگان برگزار شد و در این برنامه به نقش ارزشمند هنر در روحیه بخشی رزمندگان در عملیات های دفاع مقدس اشاره شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، مراسم بزرگداشت هنرمند جانبازمرحوم سرگردپاسدار سیدنادعلی عبدالله زاده شب گذشته به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در لنده برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هنرمند مجاهدی که از اولین روز شروع جنگ تحمیلی تا پایان در جبهه های جنگ و فرمانده عملیاتهای بسیاری حضوری فعال و تاثیرگذار داشت.

,
در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار ویسی فرمانده سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این جانباز هنرمندگفت: ما باید قدرشناس تلاش همه کسانی باشیم که برای این انقلاب و نظام مقدس جان خود را در طبق اخلاص نهادند و دلاورانه برای حریت این سرزمین و عزت مردمانش به شهادت رسیدند.
,

وی افزود: اینان قسمتی از وجودشان را در این راه از دست دادند یا شیمیایی شدند یا موج خمپاره و ترکش را سالهای سال همراهشان دارند و زنده یاد عبدالله زاده یکی از این بزرگواران است.

,

فرمانده سپاه ناحیه لنده باتقدیر از کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده که با برگزاری چنین مراسمی یاد و خاطره تلاشگران عرصه هنر را گرامی داشتند تقدیر کرد و افزود: زنده یاد عبدالله زاده در هشت سال دفاع مقدس همواره در خط اول میدان  جنگ بود و پس از جنگ هم در خط اول فرهنگ و هنر شهرستان لنده برای حفظ ارزشهای انقلاب با هنر بازیگری خود پاسدار واقعی آذمانهای شهدا و امام شهدا بود.

,
سردارپاسدار واهبی زاده پیشکسوت و همرزم سید نادعلی عبدالله زاده با بیان چند خاطره از دلاوری ها و روحیه بالای مقاومت این جانباز هنرمندگفت : هرکجا خسته می شدیم و ناامید این سید بزرگوار با روحیه شاد و شوخی که داشتند چنان خنده و شعفی را در جمع ما وارد می کرد که یادمان می رفت.
,

وی گفت:وقتی که در محاصره ایم و شاید دقایقی بعد جانمان را هم بدهیم و امید را به ما برمیگرداند.

,

وی در ادامه گفت زنده یاد عبدالله زاده بک رزمنده صرف نبود بلکه به خاطر روحیه هنرمندانه اش می شود گفت روانشناس برجسته خط و خاکریز بود و هرگز شوخ طبعی هایش از خاطر همرزمانش فراموش نخواهد شد.

,

پخش چند کلیپ و شعر خوانی و مداحی و خاطره گویی از جمله برنامه های این بزرگداشت بود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

خبرنگار: میری
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه