اخبار داغ

۳ میلیارد اقلام پزشکی به مراکز درمانی کهگیلویه اهدا شد+تصاویر

۳ میلیارد اقلام پزشکی به مراکز درمانی کهگیلویه اهدا شد+تصاویر
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دهدشت از اهدای بیش از سه میلیارد ریال تجهیزات پزشکی مورد نیاز به مراکز درمانی شهرستان کهگیلویه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عبدالخالق آرامش دوست صبح امروز در مراسم اهدای اقلام پزشکی، گفت: موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان، بیش از ۳۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی این شهرستان را خریداری و اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس کمیته امام خمینی «ره» دهدشت با بیان اینکه ارزش کل این محموله بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده، افزود: این موسسه نیز در سال جاری در چند نوبت اقدام به تامین و اهدای تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان امام خمینی ره دهدشت و مراکز درمانی شهرستانی کرده است.

,

وی تصریح کرد: این مرسولات پزشکی به مراکز بهداشتی ازجمله اورژانش ۱۱۵ سوق، بیمارستان امام خمینی «ره» شهرستان  و کلینیک تخصصی بهداشتی دهدشت جهت بهره‌برداری و رفا حال همشهریان  تحویل مسئولان مربوطه گردید.

,

آرامش دوست بیان کرد: از زمان شیوع همه گیری کرونا با توجه به لزوم ارایه خدمات بهداشتی و پیش‌گیرانه جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در حوزه سلامت، نقش خیران سلامت بیشتر از گذشته برای رفع کمبود فضا‌ها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز، تعیین کننده بوده و هر کمک خیرخواهانه ای که در امور بهداشتی و درمانی هزینه شود، ثوابی بزرگ برای خیران به ارمغان خواهد اورد.

,

گفتنی است؛ بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تنها بیمارستان این شهرستان بوده که در شرایط کرونایی با توجه کمبودها با چند برابر ظرفیت خود علاوه بر کهگیلویه، چرام و لنده را تحت نیز پوشش خود قرار داده است و نیاز است در حوزه سلامت ، موسسات و خیرین بیش از گذشته به این بخش توجه داشته باشند.

,

تصاویر تکمیلی:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

خبرنگار: آبید
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه