اخبار داغ

نمی توان ریسکی کرد که توام با باخت شود

هاشمی: مفهوم لغت دورگه را متوجه نمی‌شوم/ حامد و صمد بازی باشگاهی کنند، دعوت می‌شوند

هاشمی: مفهوم لغت دورگه را متوجه نمی‌شوم/ حامد و صمد بازی باشگاهی کنند، دعوت می‌شوند
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی بازی باشگاهی کنند، به تیم ملی دعوت می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره دیدار با بحرین در پنجره اول انتخابی جام جهانی اظهار داشت: پنجره اول برای همه تیم‌ها سخت است، عدم شناخت تیم‌ها از یکدیگر هم موضوع دیگری بود. من تازه به تیم اضافه شدم و می‌توانیم راه را بهتر جلو ببریم. قزاقستان و سوریه دیگر حریفان ما هستند، قزاقستان تیم خوبی دارد اما بچه‌های ما هم جزو بهترین های آسیا هستند‌‌ شانس صعود داریم و حتی اینکه صعود راحتی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره مراجعه به کامرانی و صمد نیکخواه و اینکه این موضوع ضعف بسکتبال است یا سلیقه مربی، خاطرنشان کرد: شما زمانی که مسئولیت سرمربیگری را برعهده می گیرید مطالبات مردم اولویت بوده و مطالبه برد است به همین دلیل نمی‌شود به ترکیب دست زد. ما هم سعی می کنیم کم کم جوانان به چرخه تیم ملی بیایند و تزریق شوند. نمی توان ریسک کرد که توام با باخت شود. ما بازیکنان خوبی داریم و اجازه دهید صعود ما قطعی شود و جوانان هم اضافه می‌شوند.
,
 
,
وی درباره بازگشت نیکخواه بهرامی و حدادی، گفت: صمد مسافرت است، اگر بازی می‌کرد حتما دعوت می‌شد. هر موقع او بازی‌های باشگاهی را انجام دهد اضافه می‌شود، حدادی هم همین طور.
,
 
,
هاشمی همچنین درباره استفاده از دورگه‌ها، یادآور شد: من لغت دورگه و مفهوم آن را متوجه نمی‌شوم. مهم شایسته سالاری است و بازیکنان هر جا هستند و پاسپورت ایرانی دارند باید اول مشغول فعالیت و بازی باشند و از بازیکنانی که اینجا کار می کنند بهتر باشند تا از آنها استفاده کنیم. هر جا بازیکنان ما شرایط خوبی دارند دعوت می شوند. البته باید کیفیت بدنی خوبی داشته و بهتر از بازیکنانی باشند که اینجا بازی می‌کنند.
,
 
,
سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، درباره اینکه طبق قوانین فیبا خیلی از کشورها بازیکنان را به تبعیت می‌گیرند، شما لزومی می‌بینید، تصریح کرد: ما تابع قوانینی که دولت اتخاذ می کند، هستیم‌. این موضوع در حیطه اختیارات ما نیست اگر اجازه بدهند هر کشوری می‌تواند یک بازیکن را به استخدام درآورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه