اخبار داغ

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مازندران؛

کندوان یک طرفه شد/ امدادرسانی به ۴۰۰ فرد گرفتار در برف جاده‌های مازندران

کندوان یک طرفه شد/ امدادرسانی به ۴۰۰ فرد گرفتار در برف جاده‌های مازندران
با توجه وضعیت بارش برف و باران در محورهای مازندران هم اکنون محور کندوان برای تخلیه بار ترافیکی از شمال به جنوب یک طرفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران از روز گذشته شاهد برف و باران در بیشتر شهرها و محورهای مازندران بودیم.

شدت بارش‌ها از عصر روز گذشته بیشتر شد به‌طوری که تردد در محور‌های استان در اثر بارش برف و کولاک به سختی انجام گرفت.

در پی گزارش‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران در برخی مناطق استان 12 تیم امدادی در محور‌های مواصلاتی برف‌گیر از روز گذشته در آماده باش کامل قرار گرفتند.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما از امدادرسانی به بیش از 400 فرد گرفتار شده در محور‌های استان خبر داد.

وی گفت: 12 تیم امداد و نجات مستقر در محور‌های هراز، سوادکوه، کیاسر، نور، نوشهر و چالوس بیش از 90 دستگاه گرفتار شده در برف و کولاک را امدادرسانی کرده و توانستند 400 گرفتار شده در برف و کولاک را رهاسازی و اسکان دهند.

رئیس پلیس‌راه مازندران نیز بیان کرد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال برای تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی ممنوع است

یدالله جهان‌تاب تصریح کرد: بر اساس این گزارش ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس حدفاصل مرزن آباد تا مجلار ، پل زنگوله تا نسا و خوزنکلا تا بیلقان سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک در محور هراز مسیر شمال به جنوب در محدوده های تونل شماره یک ، بایجان ، شاهاندشت ، گزنک ، حدفاصل رینه تا آب اسک نیز سنگین گزارش شده است.

جهان‌تاب با اشاره اینکه باتوجه به برودت هوا احتمال یخبندان در جاده‌های شمال به‌ویژه گردنه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: موضوع دیگر تجهیزات خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در همه جاده‌های مازندران برقرار است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه