اخبار داغ

اقدام شهرداری یاسوج بدون در نظر گرفتن جمیع شرایط بازاریان مردود است/ دلیل این همه اصرار بدون حمایت از جمعه بازار چیست؟

اقدام شهرداری یاسوج بدون در نظر گرفتن جمیع شرایط بازاریان مردود است/ دلیل این همه اصرار بدون حمایت از جمعه بازار چیست؟
بازاریان جمعه بازار معصوم‌تر از همیشه نیازمند توجه جدی‌تری هستند که حرف خالی تسکین درد آنها نخواهد بود، اگر جمیع شرایط برای انتقال این بازار در نظر گرفته نشود قطعا با شکست مواجه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مدتی است که تلاش های شبانه روزی عوامل شهری و شهرداری یاسوج برای جابجایی جمعه بازار یاسوج شدت گرفته است، موضوعی که هر چه از آن زمان میگذرد پیچیده تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آنچه مشخص است در این گونه اقدامات اگر جمیع شرایط در نظر گرفته نشود قطعا با شکست مواجه می شود.

,

منظور از شرایط جامع این است که بازاریان جمعه بازار برای ورود به بازار جدید باید هزینه هنگفتی را بدهند که از توان خیلی از افراد غرفه دار فعلی خارج است.
اینکه پیش زمینه های انتقال نظیر ارایه وام و تسهیلات و بعضا کمک های بلاعوض از سوی شهرداری یاسوج بعنوان متولی اصلی ارایه نشود موضوعی است که جای بحث دارد.

,
,

از طرفی وضعیت فعلی جمعه بازار نظیر بمب ساعتی است که اگر خدای نکرده با موضوعی روبرو شود قطعا مسئولان امر باید پاسخگوی این مهم باشند.

طی سال های متمادی مسئولان نتوانستند شرایط زمینه ای لازم را به خوبی مهیا سازند و تنها برخی مواقع بر ساز ناکوک جابجایی دمیده اند تا بلکه بار حقوقی و قضایی آینده کار را از خود سلب کنند.

اما قطعا قصور در امر مدیریت و ایجاد پیش زمینه های لازم به عنوان فعل کم کاری قابلیت پیگیری نیز خواهد داشت.

در این بطن بازاریان جمعه بازار معصوم تر از همیشه نیازمند توجه جدی تری هستند که حرف خالی تسکین درد آنها نخواهد بود.

این افراد اگر توان داشتند چنین هزینه ای را پرداخت کنند قطعا میتوانستند در جای دیگری از شهر چنین مکانی را در اختیار بگذارند.

بضاعت پایین این بازاریان بعنوان مهمترین دلیل مشترک بین آنها جهت سکونت در محل فعلی است و قطعا علاج واقعه باید به شکل اساسی صورت داده شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه