اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

رسانه آدم‌های اشتباهی را به ما تحمیل می‌کند/ سلبریتی، صنعتی پرفریب است

رسانه آدم‌های اشتباهی را به ما تحمیل می‌کند/ سلبریتی، صنعتی پرفریب است
سجاد قادری با بیان اینکه سلبریتی، صنعتی پرفریب است، گفت: سلبریتی‌ها با رسانه برجسته شده‌اند و این رسانه‌ها هستند که آدم‌های اشتباهی را به ما تحمیل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که به لحاظ اقتصادی تحت فشار بوده و برخی از خانواده ها چند ماه یکبار می توانند گوشت بخورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سجاد قادری ادامه داد: افرادی در این شرایط سخت حاضرند به یک سلبریتی ۱۰۰ میلیون تومان برای حضور در جشن تولدشان بدهند تا بتوانند لایک بیشتری را در اینستاگرام داشته باشند.
,
وی با بیان اینکه سلبریتی، صنعتی پرفریب است، افزود: سلبریتی ها با رسانه برجسته شده اند و این رسانه ها هستند که آدم های اشتباهی را به ما تحمیل می کنند.
,
این کارشناس تصریح کرد: گاهی شما اصلا از یک سلبریتی خوش تان نمی آید اما رسانه آن را محبوب می کند این قدرت سایبری در عصر دیجیتال است.
,
قادری افزود: برخی از اینفلوئنسرها سختی های بسیاری را برای گرفتن یک عکس سلفی با یک سلبریتی برای لایک و فالوور بیشتر تحمل می کنند.
,
این کارشناس تصریح کرد: این افراد زندگی خود را بر مبنای سلبریتی ها تنظیم کرده و بعضا در این شرایط ممکن است از شخصیت خود فاصله بگیرند.
,
وی گفت: به مرور این مهم خطرناک می شود زیرا دیگر این شخصیت در آن فرد نهادینه شده است و این پلتفرم هدایت شخص را بر عهده می گیرد.
,
قادری در خاتمه خاطرنشان کرد: بسیاری از سلبریتی ها در اینستاگرام توسط یک جریان و گروهی هدایت می شوند بنابراین اگر آگاهانه از آنها الگوبرداری نشود ممکن است در دام رسانه ای آن ها بیفتید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه