اخبار داغ

سلیقه سرمربی در دعوت از بازیکنان به تیم ملی دخیل بوده؛

آرزومندی: تجربه کامرانی و عملکرد کاردوست به کمک تیم ملی بسکتبال آمده/ عدم دعوت از حدادی و نیک‌خواه‌بهرامی فنی نبود

آرزومندی: تجربه کامرانی و عملکرد کاردوست به کمک تیم ملی بسکتبال آمده/ عدم دعوت از حدادی و نیک‌خواه‌بهرامی فنی نبود
مربی و کارشناس بسکتبال گفت: حضور مهره‌های مؤثری مثل صمد نیک‌خواه‌بهرامی و حامد حدادی در تیم ملی ارزش زیادی دارد و در این پنجره امکان حضور آن‌ها به دلیل مسائل غیرفنی نبود.
[

علی آرزومندی، سرمربی تیم بسکتبال نظم‌آوران و کارشناس این رشته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون ۲ پیروزی اخیر تیم ملی مقابل بسکتبالیست‌های بحرینی اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال بحرین نسبت به ۵ سال اخیر از جهش و سرعت پیشرفت خوبی برخوردار شده که از علت‌های آن می‌توان به سرمایه‌گذاری هدف‌مند روی لیگ، بهبود کیفیت رقابت‌ها و استفاده از بازیکنان و مربیان مناسب خارجی اشاره داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: با این حال بحرینی‌ها در مهارت‌های فردی و تکنیکی چیزی کم‌تر از تیم ملی ایران نداشتند و فقط در بحث‌های روانی مثل اعتمادبه‌نفس و تجربه مقابل‌مان شکست خوردند. 
,
 
,
وی درباره تغییر کادرفنی تیم ملی بسکتبال بیان داشت: این تغییرات عمده در زمین و روی نیمکت باعث شده تا انگار یک شکل دیگری از تیم ملی را ببینیم و این حجم از تغییر به هماهنگی بیش‌تر نیاز دارد. مطمئناً در بازی دوم از بازی اول همگون‌تر بودیم و در بازی‌های آتی این مسئله بهتر هم خواهد شد.
,
 
,
آرزومندی بااشاره به مقایسه کادرفنی فعلی و سابق عنوان داشت: کادر قبلی هم کارهای بزرگی کرده و در مقطعی تیم را بدون صمد نیک‌خواه‌بهرامی و حامد حدادی به سهمیه جام جهانی و المپیک رسانده. کادر جدید هم تلاش خود را می‌کند، اگرچه بحرین حریف سفت و سختی برای ما نبود و کیفیت در پنجره‌های بعدی مشخص خواهد شد.
,
 
,
سرمربی تیم بسکتبال نظم‌آوران در مورد درخشش ستاره‌هایی مثل محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی تصریح داشت: فرم به‌کارگیری و نحوه اعطای نقش سرمربی به بازیکن در تیم ملی فرق دارد و ممکن است سرمربی با اعتماد به یک بازیکن، عملکرد او را تغییر دهد. جمشیدی یکی از بهترین ستاره‌های بسکتبال طی سال‌های اخیر بوده و کاظمی هم در لیگ نشان داده که یکی از بهترین هاست.
,
 
,
وی در همین باره گفت: حضور مهره‌های مؤثری مثل صمد نیک‌خواه‌بهرامی و حامد حدادی در تیم ملی ارزش زیادی دارد و در این پنجره امکان حضور آن‌ها به دلیل مسائل غیرفنی نبود. البته که تیم ملی نباید متکی به ستاره‌ها باشد اما عدم دعوت از آن‌ها فنی نبوده و حضور صمد در آمریکا و حامد در چین باعث این تصمیم شد. قطعاً صمد دوست دارد در تیم ملی باشد و حامد هم مسائل قرنطینه ۲۱ روزه اذیتش می‌کند.
,
 
,
این کارشناس بسکتبال در خصوص بازگشت اصغر کاردوست و مهدی کامرانی اذعان داشت: اصغر عملکردی بسیار عالی در لیگ داشته و حقش حضور در تیم ملی بود اما مهدی شرایط متفاوتی دارد و مهره‌ای باتجربه است که تحت هر شرایط با قدرت مدیریت و تجربه خود به تیم ملی کمک می‌کند.
,
 
,
آرزومندی پیرامون مسئله جوان‌گرایی تیم ملی گفت: این موضوع فقط وابسته به سرمربی تیم ملی نیست و پروسه‌ای زمان‌بر، ساختارمحور و سیستماتیک است که باید صورت بگیرد. البته سلیقه سرمربی هم در دعوت از بازیکنان به تیم ملی دخیل بوده و شاید بازیکنانی در لیگ بوده‌اند که با نمایش خوب، در لیست او جای نداشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه