اخبار داغ

با اعلام سجادی؛

معرفی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از دربی/ صدری؛ گزینه اصلی هیأت‌مدیره سرخ‌ها برای تصدی کرسی رسمی!

معرفی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از دربی/ صدری؛ گزینه اصلی هیأت‌مدیره سرخ‌ها برای تصدی کرسی رسمی!
وزیر ورزش و جوانان از معرفی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از شهرآورد فوتبال تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره علت تعلل برای تعیین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت سه ماه از شروع به کار دولت جدید اظهار داشت: در این رابطه بررسی‌هایی به عمل آمده و اعضای هیئت مدیره فعلی پرسپولیس نیز نظرات خود را به ما منتقل کرده‌اند. پس از تقویت هیئت مدیره و برگزاری بازی دربی، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سجادی در پاسخ به سؤالی درباره قانونی بودن معرفی صدری به‌عنوان مدیرعامل که با نظر اعضای هیئت مدیره فعلی صورت گرفته، عنوان داشت: آقای صدری به‌عنوان یکی از پیشنهادات به ما معرفی شده. ما از هیئت مدیره فعلی پرسپولیس نظر خواستیم و هیئت مدیره فعلی آقای صدری را معرفی کرد. این نظرات در جلسه مجمع که با حضور سه وزیر اقتصاد و دارایی، دادگستری و ورزش و جوانان برگزار می‌‎شود، جمع‌بندی خواهد شد که جلسه مجمع پس از دیدار استقلال - پرسپولیس برگزار می‌شود.
,
 
,
وی درباره سایر گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس گفت: در حال حاضر به دلیل پیش رو بودن دربی، مصلحت نیست از سایر گزینه‌ها نام ببریم و پیش از دربی باید به هر دو تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه‌ها تمرکز دهیم تا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه باشیم، مسابقه‌ای که همه هواداران از تماشای آن لذت ببرند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه