اخبار داغ

رئیس برنامه‌ریزی شرکت گاز استان خراسان شمالی:

محدویت گازی صنایع، شناور و متصل به مسائل جوی در کشور است/ مصرف ۵۲۰ میلیون مترمکعب گاز در صنایع خراسان شمالی طی سال جاری

محدویت گازی صنایع، شناور و متصل به مسائل جوی در کشور است/ مصرف ۵۲۰ میلیون مترمکعب گاز در صنایع خراسان شمالی طی سال جاری
محمد وحیدی در رابطه با وضعیت محدودیت های گاز صنایع اشاره کرد و گفت: تقسیم بندی مصرف گاز صنایع به صورت شناور و روزانه است و به صورت جامع اعلام نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحیدی، رئیس برنامه ریزی شرکت گاز استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه با شروع فصل سرما، مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری، مطابق سال های گذشته افزایش پیدا می کند، اظهار داشت: شروع فصل سرما از آبان ماه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وحیدی با بیان اینکه با وجود تراز بین مصارف خانگی، تجاری و صنعتی با کمتر شدن مصرف خانگی و تجاری، قطعا فرصت در اختیار صنایع قرار می گیرد، افزود: در سال گذشته 6 صنعت بزرگ استان بالغ بر 470 میلیون متر مکعب تا پایان مهرماه، مصرف داشته اند، که درهمین مدت مشابه در سال جاری، این میزان مصرف به 520 میلیون مترمکعب رسیده است.

,

رئیس برنامه ریزی شرکت گاز استان خراسان شمالی در رابطه با وضعیت محدودیت های گاز صنایع اشاره کرد و گفت: تقسیم بندی مصرف گاز صنایع به صورت شناور و روزانه است و به صورت جامع اعلام نمی شود.

,

وی با بیان اینکه شبکه انتقال گاز ایران متصل به هم است، توضیح داد: در صورتی که جبهه هوای سرد از سمت غرب وارد کشور شود، در صورت نیاز ممکن است محدودیت ها به سایر بخش های کشور نیز اعلام شود، بنابراین محدودیت صنایع شناور و وابسته به مسائل جوی می باشد که به صورت به روز ابلاغ می شود.

,

رئیس برنامه ریزی شرکت گاز استان خراسان شمالی یادآور شد: قطعا محدودیت دادن در صنایع مطلوب هیچ بخشی از کشور نیست، اما با اولویت تامین گاز مصرف خانگی ناگریز هستیم در فصل هایی از سال محدودیت هایی را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه