اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی عنوان کرد؛

بروز نبودن آمار جمعیت عشایری خراسان شمالی، خدمات دهی را با مشکل مواجه کرده است

بروز نبودن آمار جمعیت عشایری خراسان شمالی، خدمات دهی را با مشکل مواجه کرده است
مجتبی شکوری، نبود آمار دقیق و به روز شده از عشایر استان خراسان شمالی را یکی از مشکلات برای ارائه خدمات به این قشر خواند و گفت: به دلیل قدیمی بودن آمار، سهمیه و خدمات کمی به این خانوارها تعلق می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با موضوع سوخت عشایر اظهار داشت: بزرگترین مسئله در موضوع توزیع نفت و سایر خدمات، نبود آمار دقیق و به روز از خانواده های عشایری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک , عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه، خدمات به صورت سیستمی و  براساس کد ملی سرپرست خانوارها ارائه می شود، افزود: آمارهایی که هم اکنون وجود دارد توسط سازمان امور عشایر کشور ثبت شده است که به روز رسانی نشده اند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از سال گذشته توزیع سوخت عشایر و روستاها از طریق تعاونی ها انجام می شود، اضافه کرد: افراد می توانند با ثبت نام در سامانه الکترونیکی، سهمیه سوختشان را تحویل بگیرند و هم اکنون شرایطی مهیا شده تا از طریق نزدیک ترین فروشندگی سهمیه خود را دریافت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه عشایر خراسان شمالی که در گلستان مستقر می شوند، سهمیه سوختشان را در آن استان تحویل می گیرند، گفت: پیش از این سهمیه سوخت عشایر در ماه به ازای هر خانوار 50 لیتر بود که با مکاتباتی که انجام شد این میزان به 125 لیتر در ماه رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه