اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس با جدیت و سخت گیرانه دنبال شود

رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس با جدیت و سخت گیرانه دنبال شود
اکرمی گفت: نیاز است رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس با جدیت و سخت گیرانه دنبال شود چراکه سلامت نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حفظ سلامت نوجوانان وظیفه آحاد جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ اکرمی معاون سیاسی استانداری مرکزی در ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی گفت: بعد از گذشت دوسال از بیماری کرونا امروز هم در سطح ملی و هم استانی با یک دستاورد مهم و آن هم کاهش ابتلا و فوتی بیماران کرونایی روبه رو هستیم که باید از این مسئله به نام یک دستاورد عظیم نام برد و قدر آن را بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
اکرمی اظهار کرد: این دستاورد عظیم حاصل تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی گروه های مختلف است که نباید به سادگی این دستاورد بزرگ را از دست بدهیم و مردم به توصیه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند و مسئولین هم در اجرای مصوبات نیز تلاش کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم به روزهای قبل از شرایط ناراحت کننده کرونا برنگردیم و حتی این تعداد از تلفات و ابتلا نیز باید به صفر برسد و راهکار آن مشارکت همه جانبه مردم است که باید جدی گرفته شود.
,
 
,
معاون سیاسی استانداری مرکزی اظهار کرد: نیاز است رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس با جدیت و سخت گیرانه دنبال شود چراکه سلامت نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حفظ سلامت نوجوانان وظیفه آحاد جامعه است.
,
 
,
وی افزود: مدارسی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند بسته بودن آنها بهتر است  و مدیران مدارس به همراه معلمین باید رعایت پروتکل ها را به یک فرهنگ در مدارس تبدیل کنند.
,
 
,
اکرمی اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی باید همزمان با واکسناسیون انجام شود و این دو مکمل هم هستند و باید با یکدیگر دنبال شوند.
,
 
,
وی افزود: خوشبختانه وضعیت واکسیناسیون در استان مرکزی، خصوصا دوز اول قابل قبول است و در جلسه آینده گزارش شهرستانی واکسیناسیون در دوز دوم باید ارائه شود.
,
 
,
معاون سیاسی استانداری مرکزی بیان کرد: سال گذشته به واسطه بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن وضعیت خوبی در مدیریت بیماری آنفولانزا داشتیم اما امسال به جهت عادی انگاری ها شرایط مطلوب نیست و باید این بیماری و رعایت پروتکل ها جدی گرفته شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: نیاز است جامعه کارگری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون اهتمام ویژه ای داشته باشد تا تولید استان با قوت انجام شود.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه