اخبار داغ

فیلم؛

نان همچنان در مدار بی‌کیفیتی/ شهروندان یاسوجی خواستار ورودی جدی نهادهای نظارتی در کیفیت نان شدند

نان همچنان در مدار بی‌کیفیتی/ شهروندان یاسوجی خواستار ورودی جدی نهادهای نظارتی در کیفیت نان شدند
شهروندان یاسوجی از عدم افزایش کیفیت نان با افزایش قیمت‌ها مطالبی را عنوان کردند و خواستار ورود مسئولان و متولیان بازار در خصوص کیفیت نان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس نان به‌عنوان قوت غالب سفره‌های مردم همچنان در برخی نانوایی‌ها در مدار بی‌کیفیتی قرار دارد تا وعده‌های افزایش کیفیت با افزایش قیمت محقق نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین رابطه شهروندان یاسوجی در خصوص وضعیت نان، کیفیت‌ها، قیمت و همچنبن وعده‌های افزایش کیفیت با افزایش قیمت مطالبی را عنوان کردند که مشروح آن در زیر آمده است:

,

شهروند یاسوجی با بیان اینکه در چند روز گذشته نان خرید کرده است و اعضای خانواده نسبت به کیفیت آن گلایه‌مند هستند، گفت: نظارتی در بازار مشاهده نکرده ام و پرداخت هزینه بالاتر برای نان همراه با افزیش کیفیت نبوده است.

,

, ,

شهروند دیگری به ثابت بودن کیفیت نان در قیمت های جدید اشاره کرد و  اظهار داشت: قیمت نان در چند سال گذشته تغییری نداشت اما در هفته های اخیر  شهروندان هزینه بیشتری برای تهیه نان می پردازند و انتظار این است نظارت ها برای افزایش کیفیت ها و همچنین جلوگیری از تخلف در حوزه نان  بیشتر شود.

,

از دیگر افراد به مراجعه خود به نانوایی ها جهت تهیه نان اشاره کرد و اینکه انتظارات برای افزایش کیفیت ها در خصوص افزایش قیمت ها برآورده نشده است، گفت: به نظر می رسد  قیمت ها به هر اندازه  افزایش پیدا کند تغییری در کیفیت اقلام مختلف مانند نان مشاهده نشود.

,

, ,

وی افزود: تعداد 15 نان تافتون در گذشته 5 هزار تومان خرید می شد و امروز 20 نان  با قیمت 10 هزار تومان خریداری می شود اما در کیفیت و وزن آن تغییری ایجاد نشده است و در این رابطه نظارتی وجود ندارد.

,

این شهروند نان را از اقلام پرمصرف اقشار مختلف جامعه دانست و ادامه داد: با روند افزایشی قیمت نان و همچنین بی کیفیتی در پخت به نظر می رسد مردم  در تهیه نان با کیفیت با مشکل مواجه شوند.

,

وی در ادامه افزود: کارگرانی که با حداقل حقوق و یارانه اندک زندگی می کنند این افزایش قیمت نان  با یارانه وی و حقوق اندک او تناسبی ندارد.

,

در ادامه فیلم را مشاهده می کنید:

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه