اخبار داغ

گزارش تصویری؛

بازدید استاندار مرکزی از پروژه کتابخانه مرکزی اراک

بازدید استاندار مرکزی از پروژه کتابخانه مرکزی اراک
فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی از پروژه کتابخانه مرکزی اراک بازدید و در جریان روند اجرای این پروژه که سال هاست به طول انجامیده است قرار گرقت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ صبح امروز استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهری از روند پیشرفت کار پروژه کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

گفتنی است پروژه کتابخانه عمومی اراک از سال ۱۳۸۶ کلید خورد و پس از سالها جا نمایی و نقشه کشی ساختمان، در سال ۱۳۹۳ کلنگ آن در میدان سرداران بر زمین خورد و قرار بود طی مدت ۳ سال به بهره برداری برسد. این کتابخانه در زمینی به مساحت ۶هزار و ۲۰۰متر مربع با زیربنای ۱۸هزار و ۵۰۰متر مربع در هفت طبقه (۵طبقه روی زمین و ۲طبقه زیر زمین بعنوان پارکینگ) همچنان در حال ساخت است.

,

 پس از ۷ سال از شروع به ساخت، این کتابخانه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و گفته می شود اگر منابع آن به موقع تخصیص پیدا کند قرار است تا سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور،خرداد ۹۸ در سفر به استان مرکزی اعلام کرد که پروژه کتابخانه مرکزی اراک بنا بر آمار، بزرگترین کتابخانه مرکزی عمومی کشور خواهد بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه