اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان خبرداد

عرضه هندوانه شب یلدا از ۲۰ آذر ماه

عرضه هندوانه شب یلدا از ۲۰ آذر ماه
سید مرتضی هاشمی، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان گفت: هندوانه شب یلدا از ۲۰ آذر ماه در میادین میوه و تره‌بار برای شب یلدا عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مرتضی هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر قیمت میوه در ثبات نسبی در میدان میوه و تره بار بوده و نوسانات قیمت ناشی از فروش از طرق مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه قیمت میوه در میدان به صورت عمده است، افزود: برخی از افراد به صورت مستقیم از باغدار خرید می‌کنند که این امر در کاهش قیمت میوه موثر است اما وجود واسطه‌ها موجب افزایش قیمت میوه می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: لوکس‌ترین میوه‌ها در میدان تره و بار مغازه‌ها ارائه شده و دستفروشان ترجیع می‌دهند میوه ضعیف‌تر و درجه چندمی برای فروش استفاده کنند.
,
 
,
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا، گفت: در حال حاضر قیمت میوه تغییر چندانی ندارد و در میدان میوه و تره‌بار قیمت هر کیلو انار بین 7 تا 15 هزار تومان بوده، پرتغال جنوب بین 20 تا 22 تومان و پرتقال شمال به قیمت 7 تا 12 هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
هاشمی قیمت هر کیلو نارنگی را 7 تا 14 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت سیب سفید از 8 تا 16 هزار تومان متغییر بوده و سیب قرمز نیز به قیمت 7 تا 13 هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
وی یادآور شد: گوجه فرنگی به قیمت 8 تا 10 هزار تومان، خیار گلخانه به قیمت 5 تا 8 هزار تومان و خیار معمولی به قیمت 3 تا 5 هزار تومان در میدان میوه و تره بار زنجان به فروش می‌رسد.
,
 
,
این مسئول گفت: در حال حاضر قیمت پیاز نیز 3 تا 5 هزار تومان، قیمت سیب زمینی 6 تا 8 هزار تومان و لیمو شیرین 10 تا 15 هزار تومان است.
,
 
,
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان تصریح کرد: هندوانه شب یلدا از 20 آذر به میدان می‌آید اما به نظر می‌رسد قیمت آن تا 5 و یا 6 هزار تومان افزایش یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه