اخبار داغ

با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد انجام شد؛

افتتاح طرح آبرسانی و کلنگ‌زنی ١٧پروژه برق‌رسانی در لنده/ جمهوری اسلامی ایران با اقتدار جلوی توطئه‌های دشمن ایستاده است+تصاویر

افتتاح طرح آبرسانی و کلنگ‌زنی ١٧پروژه برق‌رسانی در لنده/ جمهوری اسلامی ایران با اقتدار جلوی توطئه‌های دشمن ایستاده است+تصاویر
با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد، معاون استاندار و مسولان شهرستانی آیین کلنگ‌زنی ١٧پروژه برق‌رسانی به روستاهای شهرستان لنده کلنگ‌زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس امروز و با حضور آیت الله سید نصیرحسینی نماینده ولی فقیه در استان، حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت برق، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب، امام جمعه، فرماندار و مسولان شورای اداری شهرستان لنده، آیین کلنگ زنی طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق به نمایندگی از ١٧پروژه برق با اعتبار۵۶میلیارد ریال در شهرستان لنده به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این پروژه ها در ٣نقطه شهر لنده و ١۴روستای دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده می باشند که شامل طول شبکه فشارمتوسط ٨کیلومتر،طول شبکه فشار ضعیف۶ونیم کیلومتر، ترانسفورماتور ١۴دستگاه با حجم اعتبار ۵۶میلیارد ریال می باشند.
در ابتدای این مراسم آئین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای روستای ایدنک نیز قبل از کلنگ زنی برگزارشد.

,
,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده در این مراسم گفت: سفر نماینده ولی فقیه استان با همراهی ائمه جمعه شهرستان های مختلفت استان، معاون استاندار و همه مسولان ادارات و نهادها که امروز برای خدمت به مردم اولین پروژه شهرستان را کلنگ زنی خواهیم کرد.

,

وی افزود: کلنگ زنی طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق شهرستان لنده یک خدمت قابل تدیر در حوزه رفع دغدغه های مردم شهرستان است.

,

امام جمعه شهرستان لنده گفت: مشکلات شهرستان لنده در حوزه های مختلف نیازمند عزم راسخ مسولان استانی و تامین اعتبارات ویژه است.

,

وی افزود: مردم انتظار دارند که مسولان نسبت به مطالبه برحق خود نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام همتی ویژه داشته باشند.

,

معتمدی مدیرعامل شرکت برق استان گفت:اجرای اصلاح و بهینه سازی روستایی و شهری لنده است که با اعتباری افزون بر ۶میلیارد تومان اجرایی خواهدشد

,

در ادامه نیز این پروژه با حضور نماینده ولی فقیه و معاون استاندار و مسولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شده است.

,

پروژه آبرسانی به دو شهرک شهید رجایی و فجر لنده  از دیگر طرح های عمرانی این شهرستان بود که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل اب و فاضلاب و مسولان استانی وشهرستان لنده با اعتباری افزون بر ٨٠میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

,

برخه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: این پروژه یکی از پروژه های نیمه تمام در طی چندسال گذشته در حوزه آب وفاضلاب بود که با پیگیری های صورت گرفته امروز این پروژه با هدف رفع مشکلات شهرک های لنده رفع شده است.

,

وی افزود: پروژه آبرسانی به دو شهرک فجر و شهید رجایی لنده با ١٣۵٠خانوار و ۵هزار و ۴٠٠نفر جمعیت را تحت پوشش خویش قرار خواهد داد.

,

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گفت: این پروژه آبرسانی با اعتباری افزون بر ٨٠میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی و بنیاد علوی احداث و به بهره برداری رسیده است.

,

وی در ادامه تاکید کرد: احداث بیش از ۶کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، اجرای شبکه برق و ترانس، احداث یک باب مخزن به ظرفیت ١هزار مترمکعب و احداث ایستگاه پمپاژ از مهمترین مباحث در این حوزه است.

,

در  ادامه آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان گفت:باتوجه به وضعیت روزانه تحریم ها و توطئه های دشمنان همچنان جمهوری اسلامی سرپای خود ایستاده ایم.

,

وی افزود:امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام سنگرهای که دشمنان می خواستند بگیرند را یکی پساز دیگری فتح کردند و این از افتخارات این نظام است.

,

نماینده ولی فقیه در استان گفت:همه ما باید خادم مردم باشیم به خصصو در شهرستان های کمتر توسعه یافته باید این مهم مورد توجه قرارگیرد.

,

وی گفت:توحه به زیرساخت های مهم به خصوص آب و برق و فضای سبز و مبلمان شهری باید به درستی لحاظ شود تا زمینه حضور مردم در این شهر چندین برابر شود.

,

آیت الله حسینی و معاون عمرانی و هیت همراه  در ادامه بازید از پروژه های عمرانی خود از مدرسه ۶کلاسه شهرک فجر لنده و پل ارتباطی شهرک های فجر و شهید رجایی بازید کرد.

,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه سفر خود به شهرستان لنده با حضور در منزل  خانواده های معظم روحانی شهیدسید رمضان سیروس و دانشجوی شهید محمد سهرابی ثانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: امنیت و ارامش امروز ما مرهون جانفشانی شهیدان و صبوری خانواده های انان است.

,

وی افزود:یاد و خاطره شهدای دانشجو را باید به نیکی گرامیداشت چرا که چراغ فروزان علم و اندیشه بودند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه