اخبار داغ

کارشناس جمعیت مطرح کرد؛

فرزندهراسی، مانعی که تیشه به ریشه جمعیت می‌‌زند/ لزوم اصلاح سیاست‌‌های فرزندآوری

فرزندهراسی، مانعی که تیشه به ریشه جمعیت می‌‌زند/ لزوم اصلاح سیاست‌‌های فرزندآوری
مریم اردبیلی با بیان اینکه فرزند هراسی مانعی جدی برای جمعیت است، تصریح کرد: با اینکه پیشرفت خوبی در خصوص مراکز ناباروری و دارویی داشته ایم اما سیاست‌ های فرزندآوری باید اصلاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس جمعیت در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" با بیان اینکه در جامعه دوستدار کودک، پدر و مادر شدن ساده است، گفت: در عصر کنونی از دیدگاه زوجین فرزندآوری فرآیندی سخت و پیچیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مریم اردبیلی ادامه داد: شما باید در کنار کار، تحصیل و کلیه امورات زندگی، فرزند داشته باشید و جزو برنامه های زندگی تان باشد و برای آن زمان بگذارید.
,
وی افزود: اکنون فضای فرزند هراسی در جوامع بسیار پررنگ شده است و او را مانعی برای سلب آرامش و آسایش خود می دانند.
,
این کارشناس با بیان اینکه فرزند هراسی مانعی جدی برای جمعیت است، تصریح کرد: با اینکه پیشرفت خوبی در خصوص مراکز ناباروری و دارویی داشتیم، اما سیاست‌های فرزندآوری باید اصلاح شود.
,
اردبیلی گفت: جامعه دوست دار کودک جامعه ای است که تک تک آحاد جامعه از دریچه نگاه مادر و پدر جوان می توانند به موضوع فرزند نگاه کنند.
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر شاخص نرخ باروری ما از منفی به مثبت تغییر کند یک اتفاق جمعیتی مثبت است که نشان می دهد نور امید در دل مردم کشور ایران دوباره تابیده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه