اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

بسیج از تدابیر ارزشمند امام خمینی(ره) است/ فضای محله با کمک معتمدین برای واکسیناسیون کرونا مهیا شود

بسیج از تدابیر ارزشمند امام خمینی(ره) است/ فضای محله با کمک معتمدین برای واکسیناسیون کرونا مهیا شود
سردار غیاثی با اشاره به بسیج به عنوان یکی از تدابیر ارزشمند امام خمینی (ره) گفت: فضای محله را باید به کمک معتمدین برای انجام واکسیناسیون علیه کرونا مهیا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ظهر امروز در افتتاح رزمایش سلامت زیستی حضرت زینب(س)با هدف لکه گیری واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد گفت: یکی از تدابیر ارزشمند امام خمینی (ره) بسیج بود و سازمانی که امام آن را تاسیس کرد از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع ویژگی منحصر به فردی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطر نشان کرد: بسیج یک روز در دفاع از مرزهای غربی کشور در حال دفاع و روز دیگر در مرزهای غربی و شرقی در دفاع از شرارت ها مجاهدت کرد.

,

سردار غیاثی بیان داشت: اگر سیلی یا حوادث غیر مترقبه ای اتفاق افتاد این نیرو در میان بود و در صنایع دفاعی و به صورت کلی هر جا کشور دچار چالش شد بسیج با آرایش گرفتن در مقابل آن اقدامات ایجابی و بعضا سلبی را به جا بگذارد.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: امروز هم که موضوع کرونا پیش آمده است و دغدغه رهبری و همه مردم است باز بسیج به کمک متولیان این موضوع آمده است و در مقطعی با ۹۰ تیم به کمک پرداختند و با این کارها در حاشیه مشهد اتفاق های بسیار خوبی رغم خورد و این رزمایش برای تکمیل اقدامات قبلی است.

,

وی اظهار داشت: در این برنامه ۵ ناحیه مقاومت تلاش خواهند کرد و پیش بینی شده است که افراد حاضر در این طرح هیچ محدودیت زمانی و تجهیزاتی نداشته باشند.

,

سردار غیاثی ابراز داشت: اقناعی برخورد کردن مهمترین بحث است و باید کسایی که تمایل به تزریق واکسن را دارند را واکسن تزریق کرد.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: فضای محله را باید به کمک معتمدین برای انجام واکسیناسیون مهیا کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: انسجام و اتحاد در بین متولیان از دیگر‌ موارد با اهمیت در این طرح است بنابر این این طرح از امروز شروع خواهد شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه