اخبار داغ

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی:

واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهد به ۷۵ درصد رسید/ اجرای رزمایش سلامت زیستی در ۲۰ محور عملیاتی

واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهد به ۷۵ درصد رسید/ اجرای رزمایش سلامت زیستی در ۲۰ محور عملیاتی
ذاکریان گفت: با مشارکت بسیج و نیروهای مردمی، امروز واکسیناسیون در حاشیه شهر به حدود ۷۵ درصد در دز اول و حدود ۶۰ درصد در هر دو دز رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن ذاکریان، رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ظهر امروز در افتتاحیه رزمایش سلامت زیستی حضرت زینب(س) که در مجمع آیه های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی اقدامات بزرگی را از ابتدای شیوع ویروس کرونا شروع کرد که شاید یکی از مهم ترین آن ها اجرای طرح واکسیناسیون حاشیه شهر با کمک نیروهای مردمی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه در ابتدای شروع این طرح اختلاف 20 درصدی بین آمار واکسیناسیون حاشیه شهر و سایر نقاط مشهد بود، گفت: همه دست به دست هم دادیم و بیش از 60 مسجد محور اجرای طرح واکسیناسیون حاشیه شهر شدند و پس از آن واکسیناسیون سیار را راه اندازی کردیم تا به امروز که واکسیناسیون در حاشیه شهر به حدود 75 درصد در دز اول و حدود 60 درصد در هر دو دز رسیده ایم.

,

ذاکریان خاطر نشان شد: امروز نیز مرحله جدیدی از این طرح چندین ماهه کلید می خورد و در 20 محور عملیاتی در حاشیه شهر مشهد با محوریت 4 ناحیه مقاومت مسلم، بلال، میثم و حر قرار است به سراغ مناطقی برویم که درصد واکسیناسیون دز دوم آن ها زیر 50 درصد است.

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: در این طرح ابتدا اقناع و تبلیغات سراسری صورت خواهد گرفت و همزمان با آن یک دسترسی سراسری به واکسیناسیون در این مناطق از ساعت 10 صبح تا 10 شب با استفاده از 10 دستگاه اتوبوس سیار و 20 دستگاه تاکسی واکسن و مساجدی انجام می شود.

,

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با مدد از خداوند و حضرت زینب(س) این طرح بتواند میزان واکسیناسیون در حاشیه شهر را به مقدار قابل قبولی برساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه