اخبار داغ

با کمک خیرین؛

چراغ خانه بخت ۱۹۰ زوج نیازمند استان سمنان روشن شد/ ۱۴۷ زوج در شُرف ازدواج در انتظار همدلی

چراغ خانه بخت ۱۹۰ زوج نیازمند استان سمنان روشن شد/ ۱۴۷ زوج در شُرف ازدواج در انتظار همدلی
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۹۰ زوج جوان راهی خانه بخت شدند و ۱۴۷ زوجِ در شرف ازدواج، در انتظار همدلی شما مردم نیک اندیش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با مرآت با بیان اینکه ۱۹۰ زوج نیازمند در شُرف ازدواج با کمک ۲  میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومانی خیرین و کمیته امداد راهی خانه بخت شدند، گفت: کمیته امداد برای تحکیم بنیان خانواده در بدنه خود کارکردهای مختلفی را برای حمایت از زوج‌های جوان منظور کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, م, رآت,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: از این بین علاوه بر نوعروسان تحت حمایت؛ به دختران نیازمند کمک هزینه ازدواج مجدد پرداخت شده است.

,

وی با بیان اینکه پسران تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان نیز کمک‌ هزینه ازدواج برای ازدواج مجدد ارائه می‌شود، افزود: ۳۴ فقره کمک‌هزینه به این زوج‌ها در شرف ازدواج مساعدت شد.

,

تقوی با بیان اینکه هدیه ازدواج ۱۳ تا ۲۵ میلیون تومانی به نوعروسان اهدا خواهد شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این قبیل طرح‌ها و فعالیت در حوزه ازدواج جوانان درواقع کمک به پایداری زندگی در زوج‌های جوان و تشویق این بخش از جامعه به تشکیل خانواده است.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: ۱۴۷ زوج در شُرف ازدواج در انتظار همدلی شما مردم نیک اندیش استان سمنان هستند تا راهی خانه بخت شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه