اخبار داغ

خبر خوش مدیرعامل باشگاه پیکان در بازدید از پیست آزادی؛

بازگشت پیکان به کورس مسابقات/ محمدی: تعامل سازنده با مجموعه فدراسیون خواهیم داشت+عکس

بازگشت پیکان به کورس مسابقات/ محمدی: تعامل سازنده با مجموعه فدراسیون خواهیم داشت+عکس
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان از پیست اتومبیلرانی آزادی بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان با اشاره به حضورش در پیست آزادی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که فرصتی مهیا شد در خدمت برادر عزیزم دکتر ناظمی و تیم مدیریتی ایشان در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری آزادی باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این بازدید برای من تجربه فوق‌العاده‌ای بود و قطعا حضور در پیست آشنایی عمیقی خواهد بود که با این رشته‌های مهیج بیشتر آشنا شوم.

,

محمدی با اشاره به سابقه ورزشی که در کارنامه دارد خاطرنشان کرد: رشته اصلی من که چندین سال در آن فعالیت داشتم، فوتبال است ولی به رشته‌های دیگر نیز علاقه‌مند هستم. رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری نیز جزو رشته‌هایی است که به آن علاقه دارم.

,

وی همچنین درخصوص همکاری باشگاه پیکان با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: با توجه به رسالتی که گروه صنعتی ایران خودرو در جهت بهینه‌سازی محصولات خودش دارد سعی می‌کنیم به بهترین شکل از ظرفیت پیست آزادی و فدراسیون استفاده کنیم.

,

وی گفت: امیدوارم با حضور ناظمی که از لحاظ خلاقیت و به کارگیری ایده‌های نو در فدراسیون از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات خوبی بودیم، بتوانیم با تعامل نزدیک که از این به بعد شاهد آن خواهیم بود باشگاه پیکان بخشی از رسالت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را برعهده بگیرد.

,

محمدی اظهار داشت: این قول را می‌دهیم که تعامل بسیار نزدیک و سازنده با مجموعه فدراسیون به رهبری دکتر ناظمی داشته باشیم و ثمرات آن نصیب علاقه‌مندان و ورزشکاران این حوزه شود.

,

مدیرعامل باشگاه پیکان در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به تعامل باشگاه و فدراسیون تلاش می‌کنیم در بالاترین سطح و به صورت حرفه‌ای باشگاه پیکان همچون گذشته در لیگ اتومبیلرانی تیم‌داری کند.

,

وی افزود: ایران خودرو بزرگترین کارخانه تولید ماشین در خاورمیانه است و به همان اندازه باید در بحث تبلیغاتی و تیم‌داری نیز فعال باشد که بتواند برند خود را ارتقا دهد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه