اخبار داغ

رئیس هیئت قایقرانی استان:

ظرفیت فضاهای آبی لرستان مغفول مانده است/ قایقرانی روی موج مشکلات

ظرفیت فضاهای آبی لرستان مغفول مانده است/ قایقرانی روی موج مشکلات
صارمی با اشاره به مشکلات قایقرانان استان لرستان، گفت: کمبود تجهیزات و منابع مالی مهم‌ترین چالش پیش روی ورزشکاران این رشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هومن صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: بستر و زیرساخت‌های لازم برای ورزش قایقرانی فراهم است یعنی ما از نظر آب مشکلی نداریم و می‌توانیم پیست‌های بین‌المللی را نیز در سدهای استان برگزار کنیم ولی تنها مشکلی که وجود دارد این است که سرمایه‌گذاری نداریم تا بتوانیم از طریق آن درآمدزایی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ورزش قایقرانی همانند رشته‌های کشتی و فوتبال تماشاگران زیادی ندارد تا به واسطه آن به جذب اسپانسر و تبلیغات بپردازیم در نتیجه از لحاظ درآمدزایی نسبت به این رشته‌ها ضعیف تر عمل می‌کند ضمن اینکه قایقرانی ورزشی پرهزینه است که تجهیزات گران‌قیمتی دارد.

,

رئیس هیئت قایقرانی استان لرستان کمبود تجهیزات و منابع مالی را مهم‌ترین چالش پیش‌روی ورزشکاران این رشته دانست و عنوان کرد: برای هر رشته قایقرانی فقط چهار تا پنج قایق در استان داریم که جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست چون این تجهیزات گران است مثلاً قیمت هر قایق با جنس بسیار ضعیف حداقل ۱۰ میلیون تومان و جنس‌های بهتر، ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان است.

,

وی خاطرنشان کرد: رشته قایقرانی برخلاف سایر رشته‌ها از چندین هیئت، رشته و بخش‌های مختلف تشکیل شده است که هر کدام از این رشته‌ها به اندازه یک هیئت می‌باشند اما فقط بودجه یک هیئت را به ما می‌دهند درحالیکه اگر بخواهیم برای هر کدام از این بخش‌ها، ۱۰ قایق خریداری کنیم به دو تا سه میلیارد پول نیاز داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه