اخبار داغ

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان:

۷۲۰۰ بیمه‌نامه کشاورزی در لرستان صادر شد

۷۲۰۰ بیمه‌نامه کشاورزی در لرستان صادر شد
رفیعی گفت: ۷۲۰۰ بیمه‌نامه کشاورزی از ابتدای سال زراعی جدید تاکنون در استان لرستان صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح‌الله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از ابتدای سال زراعی جدید تاکنون هفت هزار و ۲۱۰ بیمه نامه کشاورزی در استان صادر شده که شامل آبزیان، دام، طیور، باغات، محصولات زراعی و تنه درخت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در همین راستا صدور بیمه برای ۴۱ واحد مزرعه پرورش ماهی، ۱۱ بیمه نامه برای تنه درختان به مساخت ۲۵ هکتار، سه هزار و ۷۰۰ بیمه‌نامه برای ۱۴ هزار راس دام سبک و سنگین، ۴۸۳ بیمه نامه در بخش طیور، ۲۹۴ مورد برای ۴۹۰ هکتار از باغات و دو هزار و ۷۶۵ بیمه‌نامه برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از بخش زراعی انجام شده است.

,

مدیر صندوق بیمه کشاورزی لرستان تصریح کرد: در سال زراعی گذشته ۷۰ هزار نفر از کشاورزان و بهره‌برداران برای بیمه محصولات خود اقدام کردند و به دلیل شرایط خشکسالی و سایر مشکلات بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان به ۱۵ هزار کشاورز متضرر غرامت پرداخت شد.

,

رفیعی خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت بیش از ۷۰ روز از سال زراعی جدید، بیشترین صدور بیمه نامه ها از این به بعد انجام می شود که خوشبختانه طی این سالها استقبال از کشاورزان برای بیمه محصولات خود رضایت بخش بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه