اخبار داغ

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان:

مراسم روز دانشجو در دانشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود

مراسم روز دانشجو در دانشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود
حجت الاسلام حاتمی گفت: مراسم روز دانشجو در 60 دانشگاه استان لرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حبیب حاتمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: دانشجویان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نقش اثرگذار و متحولی داشتند و نشان دادند که هر تحولی از دانشگاه شکل می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه علم و دانش در اسلام مقدس است، افزود: علم و دین از هم فاصله ندارند و هر کسی دین دارد باید عالم هم باشد و نگاه اسلام به علم آموزی، مقدس است، افرادی که امروز دانشی را فرا می گیرند در مسیر علم آموزی حرکت کرده و باید توجه داشت که دانش، دانشگاه و دانشجو تا زمانی ارزشمند است که خدمات آنها در خدمت بشر باشد.

,

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان با تاکید بر تخصص همراه با تعهد، تصریح کرد: اگر دانشگاهی از نظر علمی خوب و مطلوب عمل نماید ولی از نظر خدمت به خلق و توجه به ارزشها عملکرد خوبی نداشته باشد، ممکن است همین تخصص بدون تعهد موجب شود آفتی در جامعه ایجاد گردد.

,

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به نامگذاری روز دانشجو بیان کرد: در این روز سه دانشجو هنگام اعتراض، به دست رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و این روز در تقویم به نام روز دانشجو نامگذاری شد که ثابت شد نسل جوان هیچگاه در برابر زورگویی و ظلم ساکت نمی ماند و تا پای جان ایستاده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا امسال مراسم گرامیداشت روز دانشجو در ۶۰ دانشگاه استان لرستان برگزار می شود.

,

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان به مطالبه گری دانشجویان اشاره کرد و گفت: کرسی های آزاد اندیشی و مطالبه گری سبب رشد خود دانشجو و دانشگاه می شود که امیدواریم دانشگاه نقش خود را خوبی ایفا کند و با تربیت دانشجویان در همه عرصه ها حضور به هنگام داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه