اخبار داغ

رئیس اداره طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

عملکرد دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون مثبت بوده است/ آینده روشنی را برای کشور در آینده متصور می‌شوم

عملکرد دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون مثبت بوده است/ آینده روشنی را برای کشور در آینده متصور می‌شوم
کیان دهراب پور رئیس اداره طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عملکرد دولت سیزدهم همچنین وزیر بهداشت، ستاد ملی کرونا را مثبت ارزیابی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت‌وگو با صبح زاگرس گفت: اهمیت واکسیناسیون در پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا و مرگ و میر از لحاظ  علمی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کیان دهراب پرو بیان داشت: بیش از 90 درصد افرادی که واکسینه می شوند از خطر فوت بر اثر بیماری کرونا دور می شوند.

,

 وی افزود:  واکسیناسیون را می توان یکی از فرایند های مثبت و اثر گذار در دولت سیزدهم نام برد و اثر ان نیز در جامعه کاملا مشهود است.

,

دهراب پور در ادامه افزود: یکی از محاسن واکسیناسیون که امروز زیاد به چشم می آید می توان به کاهش شمار مبتلایان به بیماری و هم چنین کاهش میزان مرگ بر اثر بیماری کرونا شاره کرد به طوری که شمار فوتی های کرونای هر روز کمتر می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: با وجود تمام محدودیت ها و تحریم ها دولت سیزدهم در راستای پیشگیری از مبتلا شدن همچنین کاهش فوتی ها بحث واکسیناسیون عمومی را جدی گرفته و اهمیت خاص و ویژه ای به آن داد به طوری که امروز اثر مثبت آن نیز مشهود است.

,

 رئیس اداره طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز امیداوری کرد به غیر از موضوع واکسیناسیون که باید جدی گرفته شود، شهروندان نیز باید با رعایت پروتکل های بهداشتی باعث پایان این بیماری منحوس شوند.

,

دهراب پور افزود: به گفته مسئولین سازمان بهداشت جهانی سویه جدیدی از ویروس کرونا در حال انتشار است که این موضع باعث می شود هم وطنان نسبت به واکسیناسوین توجه بیشتری داشته باشند، تا بتوانیم در این سویه جدید نیز سر بلند بیرون بیاییم.

,

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که شخص رئیس جمهور و هیئت دولت به موضوع کرونا داشته اند با این روند نزولی که در میزان مرگ و میر ویروس کرونا در کشور شاهد هستیم  آینده امید بخشی را باید متصور شویم.

,

 رئیس اداره طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان خاطر نشان کرد: در اینجا لازم است از آن دسته از مردمی که هنوز اقدام به تزریق واکسن نکرده اند توصیه کنم که هر چه سریع تر این موضع را در دستور کار خود قرار دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه