اخبار داغ

بورس و فرابورس؛

روز پرنوسان برای بورس/ با وجود سبز پوشی در ساعات اولیه، بورس منفی به کار خود خاتمه داد

روز پرنوسان برای بورس/ با وجود سبز پوشی در ساعات اولیه، بورس منفی به کار خود خاتمه داد
بازار سرمایه امروز را نیز قرمز پوش تمام کرد و با وجود روند مثبت با افزایش عرضه در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و به رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص کل بورس امروز با وجود اینکه کار خود را مثبت آغاز کرد اما د تقابل خرید و فروش از نیمه کار نوسانی شده و به سمت قرمز پوشی حرکت کرد تا جایی که در پایان معاملات با ۸۶۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحد ایستاد.

شاخص هم وزن نیز که ابزار بهتری برای نمایش وضعیت بازار است، ۴۲۶ واحد افزایش یافت و رقم ۳۶۳ هزار و ۷۶۸ واحد را ثبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

معامله گران بازار بیش از ۴ میلیارد و ۸۱۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان در بیش از ۳۵۹ هزار نوبت مورد دادوستد کردند.

, معامله گران بازار بیش از ۴ میلیارد و ۸۱۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان در بیش از ۳۵۹ هزار نوبت مورد دادوستد کردند.,

نمادهای صنایع مس ایران، پتروشیمی فناوران، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل فراوری معدنی اوپال کانی، پارس، پتروشیمی پردیس و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

,

در مقابل شاخص کل فرابورس هم با ۲۸ واحد کاهش در رقم ۱۹ هزار و ۱۷۱ واحد ایستاد و معامله گران با انجام ۱۸۰ هزار معامله به ارزش ۴۸۱ هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال سهام را دست به دست کردند.

, در مقابل شاخص کل فرابورس هم با ۲۸ واحد کاهش در رقم ۱۹ هزار و ۱۷۱ واحد ایستاد و معامله گران با انجام ۱۸۰ هزار معامله به ارزش ۴۸۱ هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال سهام را دست به دست کردند.,

گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، پلیمر آریاساسول، مدیریت انرژی امیدتابان حور وصنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی ودر مقابل فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

,

 

,

وحید دانشمند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه