اخبار داغ

چند نکته مهم در رابطه با ورم چشم بعد از کاشت ابرو

چند نکته مهم در رابطه با ورم چشم بعد از کاشت ابرو
برخی از افراد بدنبال مد نیستند اما بدلیل ریزش ابرو یا کم پشت شدن ابروهایشان که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله بارداری، استرس، آسیب و جراحت، مشکلات پوستی، استفاده ناردست از لوازم آرایشی بی­‌کیفیت، بالا رفتن سن، بیماری تیروئید و... اتفاق افتاده باشد احساس ناراحتی می­‌کنند زیرا این موضوع در زیبایی­شان تأثیرگذار بوده از این­‌رو این دسته از افراد نیز بدنبال کاشت ابرو طبیعی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از فاکتورهایی که باعث زیباتر شدن چهره افراد می­‌شود داشتن ابروهای پرپشت می­‌باشد. البته در گذشته افراد ابروی باریک و کشیده را نشانه زیباتر شدن می­‌دانستند که یکی از دلایل آن پیروی از مد در آن زمان بود اما امروزه بسیاری از افراد مشهور ابرو خود را پرپشت می­‌کنند؛ از این‌­رو بیشتر خانم­‌ها سعی می­‌کنند از مدل روز تبعیت کنند و چهره‌­شان را زیباتر و جوان‌تر جلوه دهند. برای اینکار از روش‌­های مختلفی استفاده می‌کنند مانند استفاده از لوازم آرایش که این روش ماندگاری ندارد اما روش کاشت ابرو طبیعی که یکی از جراحی‌­های زیبایی محسوب می­‌شود علاوه بر اینکه ظاهر صورت را تغییر می‌­دهد دارای ماندگاری هم می­‌باشد. همچنین برخی از افراد بدنبال مد نیستند اما بدلیل ریزش ابرو یا کم پشت شدن ابروهایشان که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله بارداری، استرس، آسیب و جراحت، مشکلات پوستی، استفاده ناردست از لوازم آرایشی بی­‌کیفیت، بالا رفتن سن، بیماری تیروئید و... اتفاق افتاده باشد احساس ناراحتی می­‌کنند زیرا این موضوع در زیبایی­شان تأثیرگذار بوده از این­‌رو این دسته از افراد نیز بدنبال کاشت ابرو طبیعی هستند. اما آیا این روش جراحی دارای عوارض جانبی هم می­‌باشد یا خیر؟ برای دانستن پاسخ این سوال در ادامه ما را همراهی کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یکی از فاکتورهایی که باعث زیباتر شدن چهره افراد می­‌شود داشتن ابروهای پرپشت می­‌باشد. البته در گذشته افراد ابروی باریک و کشیده را نشانه زیباتر شدن می­‌دانستند که یکی از دلایل آن پیروی از مد در آن زمان بود اما امروزه بسیاری از افراد مشهور ابرو خود را پرپشت می­‌کنند؛ از این‌­رو بیشتر خانم­‌ها سعی می­‌کنند از مدل روز تبعیت کنند و چهره‌­شان را زیباتر و جوان‌تر جلوه دهند. برای اینکار از روش‌­های مختلفی استفاده می‌کنند مانند استفاده از لوازم آرایش که این روش ماندگاری ندارد اما روش کاشت ابرو طبیعی که یکی از جراحی‌­های زیبایی محسوب می­‌شود علاوه بر اینکه ظاهر صورت را تغییر می‌­دهد دارای ماندگاری هم می­‌باشد. همچنین برخی از افراد بدنبال مد نیستند اما بدلیل ریزش ابرو یا کم پشت شدن ابروهایشان که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله بارداری، استرس، آسیب و جراحت، مشکلات پوستی، استفاده ناردست از لوازم آرایشی بی­‌کیفیت، بالا رفتن سن، بیماری تیروئید و... اتفاق افتاده باشد احساس ناراحتی می­‌کنند زیرا این موضوع در زیبایی­شان تأثیرگذار بوده از این­‌رو این دسته از افراد نیز بدنبال , کاشت ابرو طبیعی, کاشت ابرو طبیعی,  هستند. اما آیا این روش جراحی دارای عوارض جانبی هم می­‌باشد یا خیر؟ برای دانستن پاسخ این سوال در ادامه ما را همراهی کنید.,

, ,

کاشت ابرو چیست؟

,

یکی از جراحی هایی که در زیبایی چهره مردان و زنان تاثیر بسزایی دارد، کاشت ابرو است. ابرو های زیبا ظاهر کلی صورت را تغییر داده و اعتماد به نفس شما را افزایش میدهد. از قدیم الایام روش های زیادی برای درمان ابروهای نازک یا کم پشت استفاده میشد، اما جدید ترین روش های کاشت ابرو که توسط جراح زیبایی و پلاستیک انجام می شود، ماندگاری بالایی دارد، یک راه حل دائمی بوده و مردان و زنان می توانند از آن برای داشتن ابرو های زیبا بهره مند شوند.

, کاشت ابرو ,

در ابتدا باید بگوییم عمل کاشت ابرو طبیعی مانند هر عمل زیبایی دیگر دارای عوارض جانبی می­‌باشد که برخی از این عوارض طبیعی و موقتی هستند مانند ورم و کبودی چشم که ظرف مدت کوتاهی و البته با انجام مراقبت­‌های لازم برطرف می­‌شود. اما علت ورم چشم و کبودی بعد از کاشت چه چیزی می‌­تواند باشد؟ قبل از اینکه علت کبودی و ورم چشم ها بعد از کاشت ابرو را بگوییم این مسئله را به خاطر داشته باشید که زمانی که عوارضی مانند کبودی و ورم چشم بعد از عمل زیبایی کاشت ابرو به عنوان عوارض شایع شناخته می شود، بنابراین بسیاری از این افراد این موضوع را تجربه می کنند، پس جای نگرانی نیست. این تورم و کبودی خیلی زود برطرف می شود.

,

باید گفت دانستن علل عوارض و چگونگی برطرف شدن آن قبل از عمل کاشت ابرو طبیعی تا حد زیادی می‌­تواند نگرانی افراد داوطلب کاشت ابرو را برطرف کند. ورم چشم تورمی است که در منطقه اطراف چشم ایجاد می‌­شود و عواملی که سبب می­‌شود تا چنین مشکلی بوجود بیاید شامل تزریق داروهای بی­‌حسی می­‌باشد که برای جلوگیری از احساس درد قبل از انجام جراحی یا کاشت ابرو در ناحیه پیشانی و اطراف چشم­‌ها استفاده می­‌شود. این دارو بخاطر نیروی جاذبه بعد از اتمام کاشت ابرو در زیر پوست اطراف چشم و پلک‌­ها تجمع می­‌کند و باعث ایجاد ورم می­‌شود و کسانی که پوستی شل یا حالت افتاده دارد بیشتر از دیگران دچار این مشکل می­‌شوند.

,

استفاده نکردن از تجهیزات پیشرفته و امکانات جدید، غیربهداشتی بودن کلینیک کاشت ابرو طبیعی، استفاده از روش­‌های قدیمی، بیماری­‌های زمینه‌­ای متقاضی، شرایط نامناسب سنی و جسمی متقاضی و عدم رعایت توصیه‌­های پزشکی بعد از کاشت ابرو از دیگر عواملی است که منجر به این اتفاق می‌­شود. از جمله مراقبت‌­های نادرست که افراد ممکن است بعد از کاشت ابرو انجام دهند شستشو ابرو با آب گرم یا خاراندن و ماساژ دادن ابروها می‌باشد که این امر باعث تشدید تورم در نواحی اطراف چشم می‌­شود. بنابراین توصیه‌ی پزشکان در این امر این است که علاوه بر پرهیز از موارد گفته شده برای کاهش تورم، برای مدتی باید سر را بالاتر از بدن قرار دهید تا مایعات در محل زخم تجمع پیدا نکند. گوش کردن به نکات مراقبتی که متخصص­تان به شما پیشنهاد می­‌کند باعث می­‌شود که تا حد زیادی عوارض جانبی ناشی از کاشت ابرو طبیعی از جمله تورم اطراف چشم کاسته شود.

,

, ,

برای رفع ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو چه کاری باید انجام داد؟

, برای رفع ورم و کبودی چشم بعد از کاشت ابرو چه کاری باید انجام داد؟,

از جمله اقداماتی که می‌­توان برای درمان ورم چشم بعد از کاشت ابرو انجام داد شامل دست نزدن به ابروها در روزهای اول بعد از کاشت ابرو، نرفتن به استخر و حمام آب داغ، پرهیز از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات حداقل تا دو هفته، فشار نیاودن روی صورت هنگام خواب به خصوص در نواحی ابروها، تمیز کردن صورت با آب و دستمال استریل، انجام ندادن فعالیت­‌های سنگین در روزهای اول بعد از کاشت ابرو طبیعی و استفاده از کمپرس آب سرد می­‌باشد. همچنین جراحان زیبایی برای بعد از پیوند ابرو داروهایی تجویز می­‌کنند که باید بطور منظم به تعداد روزهایی که او توصیه می‌­کند مصرف نمایید. خوردن آناناس بدلیل خاصیت ضدالتهابی که دارد در بهبود زخم مؤثر است و می­‌تواند به رفع ورم و کبودی چشم بعد از کاشت کمک کند. نوشیدن آب، استفاده از کمپرس یخ در داخل یک کیسه پارچه‌­ای که یک ماده ضد تورم است و انتخاب پزشک باتجربه همگی کمک می­‌کند تا جلوی عوارض ناشی از کاشت ابرو طبیعی کاسته شود.

, درمان ورم چشم بعد از کاشت ابرو, درمان ورم چشم بعد از کاشت ابرو,

نکته پایانی:

, نکته پایانی:,

اگر قصد کاشت ابرو طبیعی را دارید توصیه می­‌شود به یک کلینیک مورد اعتماد که خدمات آن توسط متخصصین مجرب و کارآزموده ارائه می‌­شود مراجعه کنید تا یک جراحی ایمن و بی­‌خطر داشته باشید. البته واکنش بدنی افراد متفاوت است به همین دلیل ممکن است دو نفر که برای کاشت ابرو به یک کلینیک مراجعه می­‌کنند عوارض جانبی جراحی آنها به یک اندازه نباشد اما رفتن به کلینیک معتبر می‌­تواند مقابل عوارض جدی و جبران ناپذیر را بگیرد. همچنین شما می­‌توانید از متخصص کاشت ابرو سوالاتی پیرامون نحوه یا روش جراحی و عوارض آن بپرسید. همچنین انتخاب یک متخصص باتجربه و دلسوز می­‌تواند تا حد زیادی عوارض کاشت ابرو از جمله کبودی چشم را کاهش دهد. لازم بذکر است علاوه بر اینکه خانم‌­ها متقاضی کاشت ابرو طبیعی هستند آقایان نیز از این روش برای پرپشت کردن ابروهای خود استفاده می­‌کنند. تفاوت بین ابروی آنها این است که ابروی مردان حجیم‌­تر و پرتر است و طول ابرو و ضخامت ابروی آنها نیز بیشتر از خانم‌­ها است؛ همینطور در مردان قسمت انتهایی ابرو پرپشت‌­تر و در خانم‌­ها قسمت میانی ابرو در مقایسه با دم ابرو پرشت‌­تر می‌­باشد.

,

, ,

کلینیک پوست و مو النا در تهران یکی از بهترین مراکز کاشت ابرو طبیعی با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت می­‌باشد. در این کلینیک جراحان متخصص زیبایی با داشتن تجربه جراحی­‌های زیبایی موفق و با استفاده از تجهیزات به ­روز و رعایت اصول بهداشتی بهترین خدمت را در زمینه کاشت مو، کاشت ابرو، لیفت صورت و... با کیفیت بالا ارائه می‌­دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همین­طور اطلاع از قیمت و دیدن نمونه جراحی­‌های انجام شده توسط متخصصین این کلینیک می‌­توانید به سایت elenaclinic.com مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل و نیاز به مشاوره می‌­توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با این مجموعه در تماس باشید. مجموعه کلینیک پوست و مو النا با صبوری و با اخلاق خوش به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

, elenaclinic.com]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه